Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając klientom oceniać odpowiedzi i odpowiedzi agentów z działu obsługi klienta. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Ranking agentów na czacie na żywo
Twoi klienci mogą przekazywać opinie na temat swojego doświadczenia z pomocą techniczną, oceniając swoją komunikację z przedstawicielem klienta. Pozwól swoim klientom oceniać czat agenta i odpowiedzi e-mailowe.
Omówienie rankingu agentów
LiveAgent oferuje raport agentów nagrodzonych i upomnianych wraz z komentarzami klienta. Możesz wyeksportować raport do pliku CSV.
Dowiadując się więcej o swoich agentach, możesz nagradzać najlepszych agentów i wspierać tych, którzy obecnie nie osiągają wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Zasoby bazy wiedzy
Dowiedz się więcej
Uzyskaj pełny wgląd w obsługę klienta dzięki narzędziom analitycznym LiveAgent. Przegląd analityczny pomaga interpretować wzorce danych i identyfikować obszary do ulepszeń w Twojej firmie. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej i popraw satysfakcję klientów, efektywność agentów oraz zoptymalizuj alokację zasobów. Dowiedz się więcej już teraz!