Funkcja załączników doskonale poprawia przepływ pracy i komunikację, ponieważ umożliwia użytkownikom dołączanie zrzutów ekranu komunikatów o błędach lub udostępnianie filmów i dokumentacji. Opisanie problemu to jedno, ale obraz (lub film) może mówić więcej niż tysiąc słów.
Jak to działa
LiveAgent umożliwia użytkownikom przeciąganie i upuszczanie plików (obrazów, nagrań głosowych, filmów, dokumentów) do:
- Pól zgłoszeń (e-maile)
- Czaty
- Formularze kontaktowe
- Artykuły z bazy wiedzy
Alternatywnie użytkownicy mogą po prostu kliknąć ikonę Załącz, aby udostępnić pliki.
Obsługiwane typy plików
Obecnie obsługiwane są wszystkie typy plików , w tym:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Ograniczanie typów plików
Jeśli chcesz uniemożliwić użytkownikom przesyłanie określonych typów plików do formularzy kontaktowych i czatów, możesz to zrobić w ustawieniach LiveAgent.
Oto, jak możesz to zrobić:
- Zaloguj się do LiveAgent
- Kliknij Konfiguracja (ikona koła zębatego na lewym pasku menu)
- Kliknij Ochrona
- Kliknij Ustawienia
- Znajdź sekcję „Dozwolone typy plików” (powinno to być pierwsze pole tekstowe)
f. Wypisz typy plików, które mają być obsługiwane, oddzielone przecinkami (typy plików, których nie ma na liście, nie będą obsługiwane, a zatem Twoi klienci nie będą mogli Ci ich udostępniać)
g. Przewiń na dół strony i kliknij Zapisz
Ograniczenia rozmiaru plików
Załączniki do zgłoszeń i czatów są ograniczone do 128 MB każdy. Należy jednak pamiętać, że jest bardzo prawdopodobne, że klient poczty e-mail Twój lub klienta nie będzie w stanie zaakceptować załączników o tym rozmiarze, ponieważ większość klientów poczty e-mail ogranicza się do otrzymania 20 MB (co jest zalecanym rozmiarem załącznika).
Załączniki w polach zgłoszeń (e-maile)
Jeśli chcesz sformatować swoje e-maile, może to być dość trudne – zwłaszcza jeśli chcesz dodać obrazy do określonych obszarów tekstu. Jednak w przypadku narzędzia LiveAgent można dodawać obrazy w tekście za pomocą przycisku wstawiania obrazu.
Dodatkowe informacje o załączonych zgłoszeniach:
- Nie ma ograniczeń / ograniczeń co do typów plików, które można przesyłać pocztą elektroniczną
Załączniki w czatach
Widżet czatu na żywo LiveAgent domyślnie obsługuje załączniki wszystkich typów, ale jeśli chcesz ograniczyć je do określonych typów plików, możesz to zrobić, postępując zgodnie z powyższym przewodnikiem.
Dodatkowe informacje o załącznikach czatu:
- Udostępnianie plików jest również obsługiwane w czatach wewnętrznych, dzięki czemu współpraca i udostępnianie plików współpracownikom jest bardzo łatwe.
- Funkcji “przeciągnij i upuść” można używać zarówno w rozmowach wewnętrznych, jak i zewnętrznych
Załączniki w formularzach kontaktowych
Nasze formularze kontaktowe domyślnie obsługują wszystkie typy załączników, ale jeśli chcesz ograniczyć je do określonych typów plików, możesz to zrobić, postępując zgodnie z powyższym przewodnikiem.
Dodatkowe informacje o załącznikach do formularzy kontaktowych:
- Funkcji przeciągnij i upuść można używać z formularzami kontaktowymi
Załączniki w artykułach z bazy wiedzy
Wzbogacenie artykułów z bazy wiedzy o załączniki sprawi, że przewodniki i artykuły instruktażowe będą stanowić wartość dla klientów, co z kolei zmniejszy liczbę zgłoszeń i zwiększy satysfakcję klientów.
Dodatkowe informacje o załącznikach do artykułów:
- Można użyć funkcji “przeciągnij i upuść”
Dowiedz się więcej o formatowaniu artykułów i załącznikach
Z łatwością wysyłaj załączniki
Skorzystaj z naszej funkcji przeciągnij i upuść, aby łatwo wysyłać załączniki na czacie na żywo lub w wiadomości e-mail. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!
Discover how LiveAgent makes it easy to attach files to knowledge base articles, enhancing your customer support experience. Learn about real-time customer service and chat software solutions to streamline your business communication. Start your free trial today and see why top-rated platforms like G2 Crowd and Capterra trust LiveAgent!
Dlaczego potrzebujesz systemu zgłoszeniowego?
Odkryj, dlaczego system zgłoszeń jest niezbędny dla Twojej firmy! Dowiedz się, jak centralizacja komunikacji, automatyzacja procesów i lepsza współpraca zespołowa mogą zwiększyć satysfakcję klientów i wydajność agentów. Wypróbuj system za darmo i popraw jakość obsługi klienta już dziś!