Dziennik audytu to chronologiczny zbiór zapisów, który dostarcza udokumentowanych dowodów działań podjętych przez pomoc agentów .
Dziennik audytu automatycznie śledzi akcje, takie jak:
- Użytkownik – zmiana statusu
- Użytkownik – zalogowanie
- Użytkownik – wylogowanie
- Akcja ogólna
- Użytkownik – Przegląd zgłoszenia
- Użytkownik – Pozostałe zgłosenie
- Zgłoszenie – Status
- Zgłoszenie – Wiadomość
- Zgłoszenie – Wewnętrzna wiadomość
- Zgłoszenie – Plik
- Zgłoszenie – Transfer
- Zgłoszenie – Wiadomość systemowa
- Zgłoszenie – Zmiana tagów
- Zgłoszenie – Wiadomość głosowa
- Zgłoszenie – Notatka
- Zgłoszenie – Ranking
- Zgłoszenie – Podział
- Zgłoszenie – Inne
- Zgłoszenie – Połączenie
- Zgłoszenie – Czat
- Zgłoszenie – Facebook
- Zgłoszenie – Przekazanie
- Zgłoszenie – Baza wiedzy
- Zgłoszenie – Offline
- Zgłoszenie – Tweet
- Zgłoszenie – Podział
- Zgłoszenie – Tencent
- Zgłoszenie – Transfer
- Zgłoszenie – Weibo
Niestandardowy filtr dziennika audytu
Użyj niestandardowego filtru, aby wyświetlić tylko określone działania lub wybierz agenta, dział, ramy czasowe w celu pobrania określonych danych.
Coś podejrzanego?
Sprawdź w dzienniku audytu chronologiczną listę zdarzeń / działań podjętych przez Twoich agentów. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
zasoby bazy wiedzy
LiveAgent oferuje funkcję prywatnych notatek, które pomagają agentom w organizacji zgłoszeń i przypominaniu o klientach. Dzięki nim można dzielić się postępami tylko wewnętrznie i przekazywać ważne informacje między agentami. Wypróbuj za darmo i zwiększ efektywność obsługi klienta bez karty kredytowej.