Zobacz, jaki jest najpopularniejszy sposób kontaktu Twoich klientów z Tobą. LiveAgent zapewnia szczegółowy wgląd w każdy kanał komunikacji: e-mail, czat na żywo, centrum telefoniczne, formularze kontaktowe, formularze opinii, wiadomości na Facebooku, tweety… Zapomnij o zewnętrznych aplikacjach śledzących. Wszystko jest wbudowane!
Poszczególne wpisy można sortować według działu , agenta , tagi i data. Raporty dotyczące kanałów można wyeksportować do pliku CSV.
Opcje wyświetlania raportu kanału (kolumny):
- Kanał
- Odpowiedzi
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenie
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane czaty
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
- Utworzone zgłoszenia
- Rozwiązane zgłoszenia
Raport kanału może pokazywać Twoje dane na wykresach tego typu:
Korzystaj z raportów kanału z API
Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów kanałów.
Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.