Oprogramowanie do obsługi klienta byłoby niczym bez dobrej funkcji kontaktu.
Wyświetlaj informacje o swoich klientach, od podstawowych informacji kontaktowych, preferencji językowych po wszelkie dane klientów zebrane w niestandardowych polach kontaktów . Za każdym razem, gdy ktoś się z tobą kontaktuje, w LiveAgent tworzony jest nowy kontakt.
Przechowywanie kontaktów
- Nazwa
- Awatar
- Telefon
- Grupy kontaktowe
- Strefa czasowa
- Język
- Notatka
- Szukaj zgoszeń kontaktu
- Niestandardowe pola kontaktów
Niestandardowe pola
Możesz dodać nieograniczoną liczbę pól niestandardowych do swoich kontaktów.

Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"