Jeśli z czasem otrzymałeś dużą liczbę zgłoszeń, ich śledzenie i znalezienie tego, którego potrzebujesz, może być naprawdę trudne. Dlatego mamy dostępną funkcję filtrów, która pomoże Ci utrzymać porządek w pracy.
W sekcji Zgłoszenia możesz utworzyć filtry, aby posortować zgłoszenia zgodnie z własnymi warunkami. Możesz utworzyć kategorie i pozwolić, aby żądane Zgłoszenia trafiły do nich.
Filtry
Przykład
Możesz utworzyć nową kategorię o nazwie „Wymaga odpowiedzi” z warunkami statusu filtra: Nowe + Otwarte + Przełożone, dzięki czemu możesz zobaczyć wszystkie zgłoszenia, które wymagają Twojej odpowiedzi, w jednej zgrabnej kategorii.
Lista warunków dla filtrów:
Status:
- Odpowiedział
- Wywołanie
- Czatowanie
- Spam
- Anulowany
- Nowe
- Otwarty
- Zdecydowany
- Przełożone
Źródło:
- Przycisk czatu
- Formularz kontaktowy
- Wiadomość na Facebooku
- Zaproszenie
- Forum
- Sugestia
- Połączenie
- Widżet połączenia
- Temat jak
- Na wniosek
- Przypisany do
- Nie przypisany do
- Dział
- Dział (z wyłączeniem)
- Wiadomość dodana przez
- Wiadomość
- Utworzony
- Zmieniony
- Poziom SLA
- Kategoria sugestii
- Kategoria forum
- Tagi
- Tagi z wyłączeniem
- Platoforma
- Status zamówienia
- Priorytet
- Status
- Kategoria
- URL
- Adres pocztowy
- Twoje stanowisko
- Firma
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.