Multi baza wiedzy* daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonej liczby oddzielnych portali klientów , z których każdy może mieć własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość. Jest to bardzo przydatne dla tych firm, które chcą wyróżnić swoje portale obsługi klienta i postępować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi brandingu.
Jak włączyć Multi bazę wiedzy
Pierwszym krokiem do utworzenia nowych dodatkowych portali bazy wiedzy jest przejście do ustawień LiveAgent: sekcja Konfiguracja-> System-> Wtyczki w panelu i włączenie tej funkcji, klikając przełącznik. Upewnij się, że przełącznik jest zielony – to wskaże Ci, że jest aktywny. Drugim krokiem jest faktyczne stworzenie dodatkowej bazy wiedzy. Gdy przejdziesz do „Portalu klienta” w panelu administracyjnym, zobaczysz tam nowy przycisk – „Utwórz” . Kliknięcie go zainicjuje proces. Postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, aby uzyskać jak najlepszy przegląd.
Każda baza wiedzy zawiera te same typy dostępnych treści: artykuły, fora, tablice opinii, widżety.
*Każda dodatkowa baza wiedzy jest wyceniana na cenę “early bird” $19.
Zasoby bazy wiedzy
Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.
Darmowe oprogramowanie bazy wiedzy nr 1
Jeśli szukasz darmowej bazy wiedzy, LiveAgent może pomóc Ci ją utworzyć. Zajrzyj do naszego działu pomocy i dowiedz się więcej.