Czy jesteś firmą międzynarodową? Czy zapewniasz obsługę klienta w wielu językach? Pozwól agentom obsługi klienta używać LiveAgent w preferowanym przez nich języku. LiveAgent obsługuje obecnie 43 języki, a nowe tłumaczenia są dodawane regularnie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak to skonfigurować, przeczytaj Języki i tłumaczenia .
Lista dostępnych języków:
- angielski
- arabski
- bośniacki
- kataloński
- chorwacki
- czeski
- duński
- holenderski
- estoński
- filipiński
- fiński
- flamandzki
- francuski
- niemiecki
- grecki
- hebrajski
- węgierski
- uproszczony chiński
- tradycyjny chiński
- indonezyjski
- włoski
- japoński
- koreański
- łotewski
- litweski
- macedoński
- malajski
- czarnogórski (łaciński)
- norweski
- perski
- polski
- portugalski, brazylijski
- rumuński
- rosyjski
- serbski (łaciński)
- słowacki
- słoweński
- hiszpański
- szwedzki
- tajski
- turecki
- ukraiński
- wietnamski
Brakuje Twojego języka na tej liście?
Pomóż nam przetłumaczyć nowy język i uzyskaj 40% zniżki na swoje konto w chmurze LiveAgent. Wyślij nam e-mail , aby uzyskać więcej informacji.
Przegląd funkcji wielojęzycznych:
Widżety z możliwością dostosowania języka
Podczas dostosowywania / tworzenia widżetów w LiveAgent możesz łatwo ustawić preferowany język dla określonego działu. Dlatego jeśli działasz na rynkach z różnymi językami, możesz dostosować widżety swojej witryny .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – widżety z możliwością dostosowania języka.
Wypróbuj LiveAgent ZA DARMO
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu!
Poznaj funkcję Poziomy w LiveAgent, która wprowadza grywalizację do obsługi klienta. Zdobywaj trwałe poziomy, motywuj agentów i poprawiaj ich umiejętności. Od nowicjusza do króla obsługi, 12 predefiniowanych poziomów czeka na odkrycie. Stwórz darmowe konto i rozpocznij transformację swojego zespołu już teraz!
Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.