Quality Unit, firma odpowiedzialna za oprogramowanie LiveAgent, zawsze tworzyła produkty zapewniające stabilność i bezpieczeństwo. Od początku naszej podróży w 2004 r., osiągnęliśmy dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów, którzy mają różne wewnętrzne wymagania wobec dostawców rozwiązań.
Nasze systemy są dość złożone, dlatego nie możemy polegać na 1 lub 2 centrach danych, obsługujących LiveAgent. Obecnie mamy wiele centrów danych na całym świecie. Instalujemy konta naszych klientów na najlepszym możliwym punkcie serwera w zależności od miejsca ich lokalizacji i biorąc pod uwagę ich krajowe prawo.
Lista aktualnych centrów danych na całym świecie:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Teksas, USA
- Londyn, Wielka Brytania
- Frankfurt, Niemcy
- Bratysława, Słowacja
- Singapur, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!
Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.