Raport wyników to raport dotyczący wyników organizacji, grupy lub osoby. Raporty wydajności są rutynowo tworzone w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy w organizacji lub firmie.
Dlaczego warto tworzyć rutynowe raporty wydajności?
Gdy szukasz niezawodnego oprogramowania pomocy technicznej, zawsze powinieneś sprawdzić jego możliwości raportowania. Raporty wydajności mogą pomóc w precyzyjnym wskazaniu obszarów działalności, które wymagają ulepszeń. Znalezienie „maruderów” i obszarów, które można zoptymalizować, jest zawsze świetne, ponieważ daje możliwość:
- Popraw wydajność swojego agenta
- Zapewnij dodatkowe szkolenie tym, którzy tego potrzebują
- Popraw satysfakcję klientów, doświadczenie i sprzedaż
- Zmień alokację zasobów
- Wzmocnij kanały wsparcia
- Znajdź bardziej opłacalne sposoby rozwiązywania problemów
Oprócz tego raporty wydajności mogą również przedstawiać obszary Twojej firmy, które kwitną. Jest to ważne, ponieważ:
- Nie będziesz musiał zmieniać całej strategii biznesowej / wsparcia
- Będziesz mógł nagradzać tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
- Osoby osiągające słabe wyniki będą mogły uczyć się od tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
Co robi funkcja raportu wydajności LiveAgent?
Raporty wydajności przedstawiają wydajność agentów pomocy technicznej. Każdy raport wydajności zawiera całkowitą liczbę otwartych czatów, rozpatrzone zgłoszenia, połączenia i nie tylko (patrz poniżej). Raporty skuteczności można wyświetlać w postaci wykresów lub wykresów i posegmentować według dnia, tygodnia, miesiąca, roku, a nawet niestandardowej daty.
Dowiedz się, kto jest najbardziej produktywny, kto woli odpowiadać na e-maile niż czaty na żywo i kto zapewnia spójne wyniki w czasie.
Opcje wyświetlania raportu wydajności
Wyniki raportu skuteczności można filtrować według:
- Czas
- Dział
- Agent
- Tag
Każdy raport skuteczności można również zmodyfikować, aby zaprezentować dodatkowe dane, w tym:
- Datę
- Odpowiedzi
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Połączenia wychodzące
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Bez recenzji
- Bez recenzji%
- Oceny pozytywne
- Oceny pozytywne %
- Oceny negatywne
- Oceny negatywne %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Połączenia zakończone
- Czaty przychodzące
- Czaty zakończone
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Wybór sposobu prezentowania danych w raportach wydajności
LiveAgent może prezentować wszystkie wyżej wymienione dane w wielu formatach, w tym wykresy warstwowe, wykresy liniowe, wykresy słupkowe i wykresy kołowe. Ponadto wszystkie dane można wyeksportować do plików CSV, co ułatwia udostępnianie innym.
Jak znaleźć raporty wydajności w LiveAgent
Raporty wydajności są widoczne tylko dla administratorów. Jeśli masz rolę administratora, możesz znaleźć raporty wydajności, klikając Raporty (ikona kółka) w menu po lewej stronie (z prawej strony między Połączenia i Klienci) i wybierając raporty wydajności z listy raportów.
Należy pamiętać, że wszyscy agenci mogą zobaczyć swoje osobiste statystyki / raporty wydajności po zalogowaniu się do LiveAgent.
Korzystanie z raportów wydajności z interfejsem API
Użyj LiveAgent REST API, aby zarządzać wartościami wywołań w raportach wydajności.
Zasoby bazy wiedzy
Aby dowiedzieć się więcej o różnych typach raportów dostępnych w naszym panelu analitycznym, zapoznaj się z naszymi artykułami z bazy wiedzy:
Chcesz dowiedzieć się więcej o swojej firmie?
Już dziś zacznij poprawiać wydajność pomocy technicznej, sprzedaż i zadowolenie klientów dzięki bezpłatnemu 30-dniowemu okresowi próbnemu. Nie wymagamy karty kredytowej.
Looking for a comprehensive overview of your customer support team's performance?
Identify strengths, address weaknesses, and optimize your support strategy. Take control of your team's performance with LiveAgent's Performance Report feature.
Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!