Masz problem z wysokim współczynnikiem odrzuceń w swojej witrynie? A może zastanawiasz się, jak poprawić obsługę klienta?
Czy wiedziałeś, że; „Proaktywne zaproszenia do czatu mogą generować 105% ROI i miliony dolarów?”
Proaktywne zaproszenia do czatu mogą po prostu pomóc odwiedzającym witrynę na różnych etapach podróży klienta, zapraszając ich do czatu na żywo ze swoimi agentami.
LiveAgent to zaawansowany system, który zapewnia, że zaprasza odwiedzających do czatu z agentami pomocy technicznej tylko wtedy, gdy masz wystarczającą liczbę dostępnych przedstawicieli czatu online.
Przykład z życia:
Na przykład możesz zaprosić klientów do rozmowy przez cały proces składania zamówienia. W rezultacie możesz zbudować ich zaufanie do zakupów, poprawić ich doświadczenia zakupowe i przekształcić ich w klientów. A wszystko to po prostu dając im możliwość rozmowy z realną osobą.
Więcej funkcji proaktywnych zaproszeń na czat:
Utwórz wiele zaproszeń na czat dla różnych grup klientów
Twórz wiele proaktywnych zaproszeń do czatu, aby kierować reklamy do różnych rodzajów klientów. Mimo że proaktywne zaproszenia do czatu są zautomatyzowane, należy zawsze dążyć do spersonalizowanej obsługi. Utwórz przycisk zaproszenia do czatu zarówno dla nowych, jak i powracających klientów. Użyj unikalnej wiadomości powitalnej dla różnych stron w Twojej witrynie.
Z łatwością twórz proaktywne zaproszenia do czatu w wielu językach
Czy działasz w więcej niż jednym kraju? A może musisz zapewnić wielojęzyczną obsługę klienta / wsparcie. W obu przypadkach LiveAgent pozwala dostosować proaktywny przycisk czatu dla każdego języka, który można również przypisać do odpowiedniego działu w celu wydajnego przepływu pracy.
Zastanawiasz się, jakie języki oferuje LiveAgent? Wypróbuj funkcję wielojęzyczną w LiveAgent.
Docieraj do klienta w trakcie jego podróży
Proaktywne zaproszenia do czatu LiveAgent pozwalają ustawić preferowane adresy URL, aby zapewnić maksymalne zaangażowanie klientów. Możesz na przykład kierować reklamy do klientów pod strategicznymi adresami URL / stronami:
- Strona z FAQ
- Strona z cennikiem
- Strona produktowa
- Strona kasy
Ustaw konkretny czas na proaktywne zaproszenie do czatu
Wiele firm zwykle czeka około 30 sekund, zanim podejdą do klienta. Pozwól klientowi trochę przejrzeć i skontaktuj się z nim później.
Zautomatyzuj swoje proaktywne komunikaty komunikacyjne
Chociaż automatyzacja jest przydatną funkcją, należy pamiętać, że interakcja międzyludzka stwarza różnicę. Dlatego postaraj się, aby przekaz był bardziej osobisty. Nie brzmi jak robot.
Rozróżnij nowych i powracających klientów
Kolejną świetną funkcją jest możliwość identyfikacji powracającego i nowego klienta. Możesz dostosować przycisk zaproszenia do czatu dla obu typów klientów.
Korzyści biznesowe wynikające z proaktywnych zaproszeń na czat:
- Klienci, którzy biorą udział w aktywnych czatach, są bardziej zainteresowani zakupem niż klienci, którzy tego nie robią
- Wygoda w czasie rzeczywistym dla odwiedzających
- Wzrost konwersji na czacie na żywo średnio o 23%
- Przewaga konkurencyjna
- Zwiększona satysfakcja klienta
- Klienci mają natychmiastowy dostęp do pomocy
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 30-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Opcje projektowania proaktywnych zaproszeń na czat:
- Boczne miejsce na stronie
- Róg strony
- Centralne miejsce na stronie
- Niestandardowe miejsce na stronie
Aby wyświetlić wszystkie opcje projektowania, przejdź do galerii proaktywnych zaproszeń.
Dostosuj
- Obraz
- Tekst (tytuł, wiadomość powitalna)
- Położenie przycisku aktywnego czatu online
- Kolory przycisku
Dostępne ustawienia
- Włącz pozostawianie wiadomości offline
- Ukryj ponownie przycisk rozpoczęcia proaktywnego czatu online
- Włącz ukrywanie wiadomości powitalnej
- Wybierz język
- Wybierz preferowany dział
Dodatkowe wskazówki, jak efektywnie korzystać z proaktywnych zaproszeń do czatu
Nie bądź nachalny
Proaktywne zaproszenie do czatu online powinno działać jako opcja, dlatego nie należy jej wymuszać. Może to łatwo stać się irytujące, a klient może zdecydować się na pozostawienie Twojej witryny konkurencji. Jeśli więc klient zdecyduje się odrzucić czat, nie wysyłaj wiadomości łańcuchowych, aby nawiązać z nim kontakt. Poinformują Cię, jeśli będą potrzebować Twojej pomocy.
Wypróbuj to
Jeśli nie masz pewności, kiedy, gdzie lub jak aktywnie dotrzeć do klientów, po prostu przetestuj to i zobacz. Ale dobrą zasadą jest pozwolić klientowi przejrzeć trochę, najlepiej 30 sekund. Następnie po prostu przedstaw się i daj konsumentowi do zrozumienia, że jesteś tam, aby mu pomóc, jeśli będzie Cię potrzebować. Testując to, odkryjesz preferencje swojego klienta. Być może okaże się, że wystarczy korzystać z proaktywnego czatu online pod określonymi adresami URL, takimi jak strona kasy lub strona z cenami.
Zasoby bazy wiedzy
Oto przewodnik krok po kroku dotyczący wdrażania proaktywnego zaproszenia do czatu na żywo.
Nie wiesz, jakich wiadomości powitalnych użyć? Oto szablony zaproszeń do aktywnego czatu na żywo do skopiowania & wklejenia.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź 25 najlepszych wtyczek czatu do WordPress.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 30-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Zintegruj Viber z LiveAgent i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom! Bezproblemowe połączenie zapewnia szybkie, spersonalizowane wsparcie, oszczędzając czas i zasoby Twojej firmy. Odpowiadaj na wiadomości Viber bezpośrednio z pulpitu LiveAgent i zyskaj przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak łatwo to zrobić na naszej stronie!