Pola zgłoszeń to pola niestandardowe, które są zwykle używane do gromadzenia dodatkowych informacji o zgłoszeniach . LiveAgent umożliwia tworzenie nieograniczonej liczby niestandardowych pól zgłoszeń.
Przykład
Gdy klient skontaktuje się z Tobą w sprawie problemu z jego zamówieniem. Zapisując identyfikator zamówienia w niestandardowym polu zgłoszenia, możesz zaoszczędzić czas, udostępniając te informacje bezpośrednio w polu Informacje o zgłoszeniu.
Odpowiadając lub edytując zgłoszenia, możesz dodać do niego więcej informacji, dodając nowe pola zgłoszenia własnym tekstem.
Dodawanie pól zgłoszeń
Dodawanie pól zgłoszenia w ustawieniach zgłoszenia
Pole zgłoszenia – identyfikator zamówienia dodany do zgłoszenia
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Odkryj, jak przyciski połączeń LiveAgent ułatwiają klientom natychmiastowe telefonowanie z Twoją firmą bez wysiłku. Dowiedz się, jak dodać te przyciski do swojej witryny, aby poprawić doświadczenie klienta i zwiększyć satysfakcję. Twórz niestandardowe przyciski i wybieraj spośród gotowych opcji, aby idealnie dopasować je do swoich potrzeb. Sprawdź, jak proste jest wdrożenie tej funkcji i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie!
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!
LiveAgent umożliwia obsługę połączeń na różnorodnych urządzeniach, takich jak zestawy słuchawkowe, przeglądarki, aplikacje mobilne i telefony sprzętowe. Oferuje elastyczność w wyborze urządzeń i darmowy 30-dniowy okres próbny bez konieczności podawania danych karty kredytowej. Sprawdź możliwości LiveAgent i wybierz najlepsze rozwiązanie dla swojego call center.