Jeśli szukasz alternatywy dla swojego portalu wsparcia klienta, rozważ LiveAgent jako główne rozwiązanie dla Twojej obsługi klienta. LiveAgent oferuje wszystkie narzędzia do rozwiązywania problemów klientów i budowania z nimi lepszych relacji.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie, które ułatwia proces wsparcia klienta dzięki szerokiemu wyborowi narzędzi zwiększających produktywność. Nasze liczne funkcje pomogą Ci szybciej rozwiązywać zgłoszenia klientów, eliminując powtarzające się zadania i zwiększając produktywność agentów.
System zgłoszeń zamienia wszystkie rozmowy z klientami takie jak e-maile w zgłoszenia help desk do rozwiązania przez agentów obsługi klienta. Umieszczenie widżetu czatu na żywo na Twojej stronie internetowej umożliwia bezproblemowe rozmowy z klientami.
Pokaż światu, jak troszczysz się o swoich klientów poprzez media społecznościowe takie jak Facebook, Twitter czy Instagram. Popraw zarządzanie relacjami z klientami poprzez call center LiveAgent lub stwórz portal klienta znany także jako baza wiedzy.
Nie musisz obsługiwać zgłoszeń klientów jedynie poprzez e-mail. LiveAgent pomaga utrzymywać wyniki Twoim agentom oraz kończyć ścieżkę klienta na Twojej stronie internetowej z najszybszym widżetem czatu na żywo na rynku.
Przygotuj się na szybsze odpowiadanie klientom i rozwiązywanie ich problemów. Widżety czatu na żywo są nie tylko skutecznym narzędziem wsparcia klienta, ale mogą też pomóc zamieniać użytkowników Twojej witryny w zadowolonych klientów.
W połączeniu z innymi funkcjami, takimi jak gotowe odpowiedzi, podgląd pisania w czasie rzeczywistym i archiwum odpowiedzi, dzięki LiveAgent możesz sprawnie wykonywać swoją pracę z wieloma aplikacjami oraz narzędziami zwiększającymi produktywność.
Nasze funkcje pozwalają na wykonywanie wielu zadań obsługi klienta oraz na automatyzację czynności, które w innym wypadku znacznie wydłużyłyby Twój czas odpowiedzi. Wyeliminuj powtarzające się zadania i odpowiadaj na częste pytania przy pomocy gotowych odpowiedzi.
Gdy niczym się nie zajmujesz, możesz pomóc swoim współpracownikom z ciężkimi zadaniami poprzez waszą dzieloną wielokanałową skrzynkę odbiorczą. Popraw swój przepływ pracy dzięki potężnym zasadom automatyzacji przepływu pracy, tagom i wewnętrznym notatkom w zgłoszeniach obsługi klienta. Upewnij się, że zbierasz opinie klientów, aby utrzymywać poziom usług.
Poszerz swoje interakcje z klientami na media społecznościowe i podłącz inne oprogramowania oraz narzędzia zewnętrzne, aby stworzyć płynne integracje z LiveAgent. Odkryj funkcje i narzędzia LiveAgent, żeby przekonać się, dlaczego to popularny wybór firm na całym świecie.
Potrzebujesz jedynie system obsługi zgłoszeń klientów czy większą ilość kanałów dla komunikacji z klientami?
LiveAgent może być oprogramowaniem do wparcia klienta lub oprogramowaniem pracy zespołowej, które pasuje do stylu i celu Twojego zespołu obsługi klienta.
Pracujesz ze swojej skrzynki odbiorczej Gmail? Połącz wszystkie swoje adresy e-mail do wspólnej skrzynki odbiorczej LiveAgent i odpowiadaj na wiadomości klientów.
Dzielona skrzynka odbiorcza LiveAgent może być Twoim jedynym klientem e-mail. Używaj szablonów wiadomości, ustalaj reguły przypisywania i zostawiaj notatki agentów, aby wydajnie obsługiwać miliony klientów.
Uzyskaj dostęp do czatu na żywo, aby uprościć proces komunikacji agentom. Czat na żywo to też idealny wybór dla klientów, którzy oczekują szybkiej odpowiedzi na ich pytania.
Umieść przycisk na swojej stronie internetowej i zwiększ satysfakcję klientów z czatem. Otrzymuj powiadomienia w czasie rzeczywistym i monitoruj ilość użytkowników przeglądających Twoją witrynę.
Zadbaj o doskonałą obsługę klienta z własnym call center. Rozmowy telefoniczne są częścią systemu obsługi zgłoszeń, dzięki czemu możesz monitorować zapytania klientów.
LiveAgent nagrywa wszystkie rozmowy z klientami, w tym rozmowy telefoniczne. Twórz niestandardowe menu głosowe (IVR) i przekierowuj połączenia do odpowiednich agentów obsługi.
Jednym z nowych popularnych kanałów komunikacji z klientem są media społecznościowe. Facebook, Twitter i Instagram mogą pomóc Ci poprawić swoją obsługę klienta.
Firmy wykorzystują kanały mediów społecznościowych, aby pokazać, jak troszczą się o klientów, zdobywać ich lojalność i prowadzić inne aktywności wsparcia klienta.
Platformy obsługi klienta korzystają z portali do samoobsługi, pełnych przydatnych artykułów. Artykuły bazy wiedzy są źródłem informacji dla klientów, którzy chcą samodzielnie znaleźć odpowiedzi.
LiveAgent to świetne oprogramowanie do tworzenia bazy wiedzy. Dodawaj artykuły bazy wiedzy pełne cennych informacji oraz archiwa odpowiedzi na pytania Twoich klientów, aby cieszyć się korzyściami płynącymi z wprowadzenia opcji samoobsługi.
Interfejs użytkownika LiveAgent jest pełen funkcji, które obsługują proste procesy oraz ogromne nakłady pracy. Aplikacje zwiększające produktywność to część standardowego oprogramowania help desk.
Zarządzanie zgłoszeniami klientów staje się łatwiejsze dzięki integracjom narzędzi zewnętrznych. Z nimi LiveAgent zamienia się w wielokanałowe narzędzie pracy zespołowej do wielu celów.
LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie dla obsługi klienta. Aby zapewniać klientom jak najlepsze narzędzie, oferujemy też aplikację mobilną, dzięki której możesz zapewniać swoim klientom spersonalizowaną obsługę 24/7.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zawsze możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail, media społecznościowe lub do nas zadzwonić.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24/7, żeby pomóc Ci ze wszystkimi sprawami dotyczącymi obsługi klienta i LiveAgent. Wypróbuj LiveAgent już dziś za darmo, bez żadnych zobowiązań ani podawania danych karty kredytowej.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zobacz nasz wideo przewodnik z przykładami użycia i efektywnym przepływem pracy, aby zobaczyć wszystko, co do zaoferowania ma LiveAgent.
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze
Odkryj funkcjonalności Re:amaze - oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych. Integracja z Twitterem, łatwa kategoryzacja zgłoszeń i organizacja komunikacji. Dowiedz się więcej o doświadczeniu użytkownika i planach cenowych. Sprawdź, jak Re:amaze zdobywa ocenę 4.2!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team