Wsparcie klienta to ważna część każdego odnoszącego sukcesy biznesu. A z odpowiednim oprogramowaniem naprawdę możesz zdziałać cuda. Szukasz innego rozwiązania dla swojej obsługi klienta?
Wypróbuj LiveAgent już dziś i przekonaj się, dlaczego to dobry wybór dla Ciebie. Niezawodny system obsługi zgłoszeń, wielokanałowa komunikacja oraz szeroki wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent to odpowiednie rozwiązanie.
Funkcje | LiveAgent | Front |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ✅Tak |
Czat na żywo | ✅Tak | ✅Tak |
Call center | ✅Tak | ❌Nie |
Samoobsługa | ✅Tak | ✅Tak |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ❌Nie | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ✅Tak | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ❌Nie |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ❌Nie |
Połączenia wideo | ✅Tak | ❌Nie |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona liczba witryn | ✅Tak | ✅❌Nie |
Nieograniczona liczba przycisków czatu | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ✅Tak |
Ulepsz swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala prowadzić komunikację we wszystkich istotnych kanałach. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center oraz baza wiedzy – to wszystko jest do Twojej dyspozycji.
Całym procesem zarządzasz z niezawodnego systemu obsługi zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o błędy w komunikacji. Wszystko organizowane jest automatycznie, tak jak powinno.
Czat na żywo to jedno z najlepszych i najprzydatniejszych narzędzi, które agenci mogą wykorzystać do rozmów z klientami. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego musi być szybki.
LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Co więcej, możesz zobaczyć, co piszą Twoi klienci, zanim wyślą wiadomość. Teraz możesz zapewniać klientom naprawdę szybką obsługę i nie tracić kontroli w żadnej sytuacji.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.
Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
Świetne oprogramowanie CRM do obsługi klienta wcale nie musi być drogie. Możesz korzystać ze wszystkich narzędzi, których potrzebujesz w przystępnej cenie.
LiveAgent oferuje trzy plany w rozsądnych cenach, pełne narzędzi, funkcji i integracji, z którymi Twój przepływ pracy będzie przebiegał łatwo i bez zakłóceń. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się więcej.
Czas na zmiany? LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team