Szukasz alternatywy dla Front?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Front na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Wsparcie klienta to ważna część każdego odnoszącego sukcesy biznesu. A z odpowiednim oprogramowaniem naprawdę możesz zdziałać cuda. Szukasz innego rozwiązania dla swojej obsługi klienta?

Wypróbuj LiveAgent już dziś i przekonaj się, dlaczego to dobry wybór dla Ciebie. Niezawodny system obsługi zgłoszeń, wielokanałowa komunikacja oraz szeroki wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent to odpowiednie rozwiązanie.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Bądź bliżej swoich klientów.
Wybierz LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Front kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentFront
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba witryn✅Tak✅❌Nie
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Person deciding between two solutions

Potężna alternatywa dla Front

Ulepsz swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala prowadzić komunikację we wszystkich istotnych kanałach. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center oraz baza wiedzy – to wszystko jest do Twojej dyspozycji.

Całym procesem zarządzasz z niezawodnego systemu obsługi zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o błędy w komunikacji. Wszystko organizowane jest automatycznie, tak jak powinno.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych i najprzydatniejszych narzędzi, które agenci mogą wykorzystać do rozmów z klientami. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego musi być szybki.

LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Co więcej, możesz zobaczyć, co piszą Twoi klienci, zanim wyślą wiadomość. Teraz możesz zapewniać klientom naprawdę szybką obsługę i nie tracić kontroli w żadnej sytuacji.

The fastest live chat on the market

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Do more customer support for less money

Najlepsze narzędzia, dobra cena

Świetne oprogramowanie CRM do obsługi klienta wcale nie musi być drogie. Możesz korzystać ze wszystkich narzędzi, których potrzebujesz w przystępnej cenie.

LiveAgent oferuje trzy plany w rozsądnych cenach, pełne narzędzi, funkcji i integracji, z którymi Twój przepływ pracy będzie przebiegał łatwo i bez zakłóceń. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Chcesz wypróbować inne oprogramowanie?

Czas na zmiany? LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy wybierają LiveAgent

Chcesz porównać nas z innymi platformami?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Front
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgencie? Poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent i o tym, jak może pomóc Ci odnieść sukces.

Umów się na demo

Umów się na demo LiveAgent i odkryj, jak usprawnić obsługę klienta. Zobacz możliwości systemu w praktyce!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x