Agenci są najważniejszą częścią każdego oprogramowania do obsługi klienta, ponieważ zapewniają umiejętności ludzi potrzebne do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w dziale pomocy. Agenci pełnią rolę osób rozwiązujących problemy, pomocników i pomagają Twojej firmie i marce dostać się na szczyt.
Agenci to osoby świadczące usługi wsparcia. Dzięki roli administratora mogą również nadzorować i konfigurować system. Dlatego zajmują się niektórymi rzeczami lub wszystkim, co dzieje się w Twoim LiveAgent, w zależności od ich konkretnych ról.
Agenci i przedstawiciele klienta to w zasadzie terminy równoważne, to uniwersalna definicja dla wszystkich osób, które zapewniają obsługę klienta (rozwiązują zgłoszenia serwisowe).
Typy użytkownika
- Agent – agenci zajmują się wszystkimi prośbami klientów, odbierają czaty, telefony i inne wiadomości. Opcjonalnie mogą zarządzać artykułami z Bazy wiedzy. Nie mają dostępu do konfiguracji.
- Administrator – administratorzy mogą konfigurować system, przeglądać raporty i zarządzać innymi użytkownikami.
- Właściciel – właściciel to szczególny typ administratora, który dodatkowo może zmieniać i aktualizować plan subskrypcji oraz ma dostęp do informacji rozliczeniowych i faktur.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Zintegruj Viber z LiveAgent i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom! Bezproblemowe połączenie zapewnia szybkie, spersonalizowane wsparcie, oszczędzając czas i zasoby Twojej firmy. Odpowiadaj na wiadomości Viber bezpośrednio z pulpitu LiveAgent i zyskaj przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak łatwo to zrobić na naszej stronie!