LiveAgent oferuje raport agenta dotyczący czasu pracy, odebranych zgłoszeń, czatów, połączeń, sprzedaży, nagród i nie tylko (zobacz wszystkie opcje poniżej) z określonego przedziału czasu. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raporty agentów można eksportować do pliku CSV.
Opcje wyświetlania raportu agenta (kolumny):
- Tag
- Odpowiedź
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
Raport agenta może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:
Korzystaj z raportów agenta z API
Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów agentów.
Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.