API (interfejs programowania aplikacji) to lista poleceń, które jedno oprogramowanie może wysyłać do drugiego. Dzięki API możesz ponownie połączyć wiele programów, narzędzi oraz zautomatyzować i wpłynąć na wiele zadań. Dwa różne programy mogą „komunikować się” bezpośrednio przez API.

Wysyłaj informacje z lub na swoje konto LiveAgent z innych aplikacji za pośrednictwem interfejsu API.
Dostępne akcje LiveAgent API:
- Pobierz listę firm
- Anuluj rozmowy
- Twórz nowe rozmowy
- Zajrejestruj nowych klientów
- Pobierz listę działów
- Usuń wpisy z bazy wiedzy
- Raporty działów
- i wiele więcej
Zasoby bazy wiedzy
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!