Utwórz kategorie w swoim portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług lub typów klientów. Dodaj artykuły z bazy wiedzy, fora lub tablice opinii. Twórz widżety wyszukiwania w bazie wiedzy i zapewniaj klientom łatwy dostęp do artykułów z bazy wiedzy. Widżety wyszukiwania można dostosowywać i umieszczać w dowolnym miejscu na stronach bazy wiedzy.
Wybierz motyw swojego portalu klienta z predefiniowanych szablonów lub utwórz nowy z niestandardowym css i HTML. Dodaj własne logo, tytuł, kody śledzenia, nagłówek i stopkę.
3 predefiniowane motywy:
- Klasyczny
- Minimalistyczny
- Montanta
Możesz dostosować kolory:
- Nagłówek
- Główny przycisk akcji
- Główny przycisk akcji – Najedź
- Dodatkowy przycisk akcji
- Dodatkowy przycisk akcji – Najedź
- Właściwa skrzynka
- Ikona kategorii
- Ikona artykułu
- Kolor przedmiotu
- Kolor tytułu
Różne treści dla agentów i klientów
Możesz tworzyć oddzielne artykuły i kategorie w bazie wiedzy, które nie są dostępne dla Twoich klientów, ale mogą być widoczne tylko dla Twoich agentów (artykuły wewnętrzne, kategorie).
Zasoby bazy wiedzy
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"