Zobacz swoje osobiste statystyki, takie jak czas przebywania online, liczbę wiadomości, na które odpowiedziałeś, i mnóstwo innych przydatnych danych. Porównuj się z innymi pracownikami obsługi klienta.
Zobacz, kto jest lepszy od Ciebie w konkretnych kryteriach i jaki Agent , który zalogował się dzisiaj jest na szczycie rankingu. Nagradzaj swoich agentów na podstawie tych statystyk, ustalaj wewnętrzne cele i sprawdzaj, kto osiąga odpowiednie wyniki.
Wyświetl statystyki pod względem czasowym – opcje:
- Dzisiaj
- Wczoraj
- W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
- Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
- Ostatnie 7 dni
- Ostatnie 30 dni
- Ostatnie 90 dni
- Bieżący miesiąc
- Miniony miesiąc
- Ten rok
- Miniony rok
- Zawsze
Tablica wyników – opcje:
- Poziomy
- Odznaki
- Czas pracy
- Sprzedaż
- Odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Wiadomości czatu
- Czat
- Brak rankingu
- Nagrody
- Negatywne recenzje
Przykłady tabel wyników
Wypróbuj LiveAgent za darmo przez 14 lub 30 dni bez karty kredytowej! Wybierz plan dopasowany do Twojego biznesu, zaczynając od 9$/miesiąc. Oferujemy zaawansowane funkcje, takie jak czat na żywo, obsługa call center, oraz dedykowane wsparcie klienta. Bez umów, bez opłat za instalację, możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Sprawdź nasze plany i zacznij ulepszać obsługę klienta już dziś!
LiveAgent oferuje funkcję prywatnych notatek, które pomagają agentom w organizacji zgłoszeń i przypominaniu o klientach. Dzięki nim można dzielić się postępami tylko wewnętrznie i przekazywać ważne informacje między agentami. Wypróbuj za darmo i zwiększ efektywność obsługi klienta bez karty kredytowej.