Zobacz swoje osobiste statystyki, takie jak czas przebywania online, liczbę wiadomości, na które odpowiedziałeś, i mnóstwo innych przydatnych danych. Porównuj się z innymi pracownikami obsługi klienta.

Zobacz, kto jest lepszy od Ciebie w konkretnych kryteriach i jaki Agent , który zalogował się dzisiaj jest na szczycie rankingu. Nagradzaj swoich agentów na podstawie tych statystyk, ustalaj wewnętrzne cele i sprawdzaj, kto osiąga odpowiednie wyniki.
Wyświetl statystyki pod względem czasowym – opcje:
- Dzisiaj
- Wczoraj
- W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
- Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
- Ostatnie 7 dni
- Ostatnie 30 dni
- Ostatnie 90 dni
- Bieżący miesiąc
- Miniony miesiąc
- Ten rok
- Miniony rok
- Zawsze
Tablica wyników – opcje:
- Poziomy
- Odznaki
- Czas pracy
- Sprzedaż
- Odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Wiadomości czatu
- Czat
- Brak rankingu
- Nagrody
- Negatywne recenzje