Zobacz swoje osobiste statystyki, takie jak czas przebywania online, liczbę wiadomości, na które odpowiedziałeś, i mnóstwo innych przydatnych danych. Porównuj się z innymi pracownikami obsługi klienta.
Zobacz, kto jest lepszy od Ciebie w konkretnych kryteriach i jaki Agent , który zalogował się dzisiaj jest na szczycie rankingu. Nagradzaj swoich agentów na podstawie tych statystyk, ustalaj wewnętrzne cele i sprawdzaj, kto osiąga odpowiednie wyniki.
Wyświetl statystyki pod względem czasowym – opcje:
- Dzisiaj
- Wczoraj
- W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
- Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
- Ostatnie 7 dni
- Ostatnie 30 dni
- Ostatnie 90 dni
- Bieżący miesiąc
- Miniony miesiąc
- Ten rok
- Miniony rok
- Zawsze
Tablica wyników – opcje:
- Poziomy
- Odznaki
- Czas pracy
- Sprzedaż
- Odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Wiadomości czatu
- Czat
- Brak rankingu
- Nagrody
- Negatywne recenzje
Przykłady tabel wyników
Wypróbuj LiveAgent za darmo przez 14 lub 30 dni bez karty kredytowej! Wybierz plan dopasowany do Twojego biznesu, zaczynając od 9$/miesiąc. Oferujemy zaawansowane funkcje, takie jak czat na żywo, obsługa call center, oraz dedykowane wsparcie klienta. Bez umów, bez opłat za instalację, możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Sprawdź nasze plany i zacznij ulepszać obsługę klienta już dziś!
LiveAgent oferuje funkcję prywatnych notatek, które pomagają agentom w organizacji zgłoszeń i przypominaniu o klientach. Dzięki nim można dzielić się postępami tylko wewnętrznie i przekazywać ważne informacje między agentami. Wypróbuj za darmo i zwiększ efektywność obsługi klienta bez karty kredytowej.
Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.