Określ adresy IP osób, które chcesz zablokować, w LiveAgent, aby irytujący odwiedzający nie mogli już przeszkadzać Twoim agentom.
Zablokowanie dotyczy:
- Czat na żywo
- Formularzy kontaktu
- Połączenia (przycisk połączenia)
- Sugestie
- Posty na forum
Czaty Gość widzi przycisk czatu, ale nie może rozpocząć sesji czatu z dostępnym agentem. Zablokowany gość może po prostu zostawić wiadomość offline, która zostanie automatycznie oznaczona jako spam.
Formularze kontaktowe Wiadomość dodana przez zablokowanego gościa za pośrednictwem formularza kontaktowego zostanie automatycznie oznaczona jako spam.
Połączenia Połączenia przez widżet kontaktu połączenia (przycisk połączenia) będą przekierowywane do poczty głosowej (i oznaczane jako spam) lub po prostu kończą połączenie – zgodnie z ustawieniami IVR.
Sugestie / posty na forum Zbanowani użytkownicy nie mogą się rejestrować i współtworzyć forum / dodawać sugestii z zablokowanego adresu IP.
Historia banów – zapisane informacje
- Data zablokowania (Utworzono)
- Ważność (ważna do)
- Zablokowany adres IP
- Uwaga z uzasadnieniem
- Zablokowany przez (nazwa agenta)
- ID zgłoszenia
Jak zablokować konkretnego użytkownika
- Podczas rozmowy z irytującym klientem
- Dodaj blokadę w sekcji Ustawienia / Ochrona w LiveAgent
Zasoby bazy wiedzy
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!