LiveAgent obecnie oferuje transfery obsługiwane . Transfery z uczestnictwem czekają z zakończeniem połączenia, aż zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta . Oznacza to, że Twoi agenci nie muszą zmuszać klientów do niepotrzebnego czekania na współpracownika. Obsługiwane transfery załatwiają to w znacznie bardziej uprzejmy sposób w porównaniu z transferami na zimno, gdzie Ty ani klient nie wiecie, czy druga osoba odbierze.
W przypadku transferów nadzorowanych dzwoniący jest zawieszany, a następnie nawiązywane jest nowe połączenie z żądanym agentem. Gdy agent odbierze połączenie, pierwsze połączenie jest zamykane. Może to znacznie poprawić zadowolenie klientów i na pewno poczują się docenieni.
Jeśli agent nie odbierze połączenia, połączenie jest zwracane do poprzedniego / pierwotnego agenta.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!