LiveAgent obecnie oferuje transfery obsługiwane . Transfery z uczestnictwem czekają z zakończeniem połączenia, aż zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta . Oznacza to, że Twoi agenci nie muszą zmuszać klientów do niepotrzebnego czekania na współpracownika. Obsługiwane transfery załatwiają to w znacznie bardziej uprzejmy sposób w porównaniu z transferami na zimno, gdzie Ty ani klient nie wiecie, czy druga osoba odbierze.
W przypadku transferów nadzorowanych dzwoniący jest zawieszany, a następnie nawiązywane jest nowe połączenie z żądanym agentem. Gdy agent odbierze połączenie, pierwsze połączenie jest zamykane. Może to znacznie poprawić zadowolenie klientów i na pewno poczują się docenieni.
Jeśli agent nie odbierze połączenia, połączenie jest zwracane do poprzedniego / pierwotnego agenta.
Odkryj, jak przyciski połączeń LiveAgent ułatwiają klientom natychmiastowe telefonowanie z Twoją firmą bez wysiłku. Dowiedz się, jak dodać te przyciski do swojej witryny, aby poprawić doświadczenie klienta i zwiększyć satysfakcję. Twórz niestandardowe przyciski i wybieraj spośród gotowych opcji, aby idealnie dopasować je do swoich potrzeb. Sprawdź, jak proste jest wdrożenie tej funkcji i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie!
Funkcja załączników w LiveAgent ułatwia dołączanie zdjęć, filmów i dokumentów do zgłoszeń, poprawiając komunikację i efektywność pracy. Idealne do udostępniania zrzutów ekranu i dokumentacji. Obsługuj różne typy plików, przeciągając i upuszczając do zgłoszeń, czatów czy formularzy. Sprawdź, jak to działa i usprawnij obsługę klienta!
Oprogramowanie do monitorowania połączeń
Oprogramowanie do monitorowania połączeń od LiveAgent to kluczowe narzędzie dla menedżerów call center, umożliwiające monitorowanie i poprawę jakości połączeń przychodzących i wychodzących. Za 39 USD miesięcznie na użytkownika, LiveAgent oferuje nowoczesne rozwiązania w chmurze, które zwiększają wydajność agentów i jakość obsługi klienta. Dowiedz się, jak zwiększyć efektywność zespołu dzięki naszym zaawansowanym funkcjom i spróbuj za darmo!
Przekazywanie poczty e-mail w LiveAgent to klucz do profesjonalizmu i efektywności w obsłudze klienta. Nasze rozwiązanie ułatwia szybkie odpowiadanie na wiadomości oraz zwiększa zadowolenie klientów. Wypróbuj za darmo przez 30 dni i odkryj, jak prosto skonfigurować przekierowanie, by Twoja firma zyskała na wiarygodności. Bez karty kredytowej.