Chcesz poprawić codzienną wydajność swoich agentów?
Nie szukaj dalej. Automatyczna dystrybucja czatu to jedna z wielu funkcji LiveAgent, która pomaga agentom skutecznie obsługiwać nowe czaty.
LiveAgent zapewnia wiele sposobów routingu i dystrybucji czatu na żywo.
Możesz wybierać spośród predefiniowanych opcji tras, takich jak:
- Losowe przypisanie
- Dzwoń do wszystkich
- Maksymalne wykorzystanie
Opcje routingu czatu w LiveAgent:
Aby zapewnić szybką i dokładną komunikację, LiveAgent przypisuje czaty do agentów, którzy wcześniej komunikowali się z klientami. Oprócz losowego przydziału dostępne są również 3 inne opcje zaawansowanego routingu czatu.
Losowe przypisanie
Nowe czaty będą przydzielane losowo jednemu z agentów dostępnych na czacie. Ta strategia pomaga średnio w czasie przypisywać taką samą liczbę czatów każdemu z Twoich agentów.
Średnie wykorzystanie
Nowe czaty zostaną przypisane do agenta z najmniejszą liczbą aktywnych czatów, aby zachować takie samo wykorzystanie wszystkich dostępnych agentów. Ta strategia pomaga w dystrybucji zbalansowanej liczby jednoczesnych czatów między wszystkimi dostępnymi agentami.
Maksymalne wykorzystanie
Nowe czaty zostaną przypisane do agenta z największą liczbą aktywnych czatów, aby ich wykorzystanie było maksymalne. Gdy agent nie będzie miał wolnych miejsc na czat, nowe żądanie czatu zostanie skierowane do następnego dostępnego agenta. Ta strategia pomaga zmaksymalizować obciążenie związane z rozmowami z agentami i pozwolić innym agentom pracować nad biletami offline.
Funkcja Ring-to-all
Nowy czat będzie powiadamiał wszystkich dostępnych agentów aż do czasu uzyskania odpowiedzi od jednego z nich.
Maksymalne obciążenie czatu
Zdefiniuj liczbę czatów, które agent może obsługiwać.
Priorytet czatu agenta
Ustaw niższy lub wyższy priorytet czatu dla określonego agenta. Nowe czaty będą kierowane do agentów o najwyższym priorytecie. (1 – najwyższa, 100 – najniższa.)
Inne dostępne ustawienia czatu w LiveAgent:
Czas kolejkowania
Zapobiegaj niepotrzebnemu czasowi oczekiwania dzięki funkcji kolejkowania. Ustawienie tej opcji pozwala wybrać preferowany czas (w sekundach), po którym czat zostanie przekierowany, jeśli początkowy agent nie odpowiada / jest dostępny.
Czas bezczynności
Ustaw czas braku aktywności, aby maksymalnie zautomatyzować zapytania dotyczące czatu.
Czas oddychania
Ustaw „Czas oddychania” i daj swoim agentom przestrzeń do przygotowania się na następnego gościa / klienta.
Korzyści biznesowe:
- Efektywne obciążenie pracą
- Satysfakcja klientów
- Lepsze doświadczenia klientów (CX)
- Oszczędność czasu
- Mniejsze koszty
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 30-day free trial.
Inne wspaniałe funkcje czatu na żywo:
Czat na żywo LiveAgent ma wiele funkcji poprawiających ogólne wrażenia klientów i wydajność, poza routingiem i dystrybucją czatu na żywo. Jak na przykład:
Historia czatu
Łatwo znajdź poprzednie zapytania klientów dzięki funkcji historii czatu i zapewnij szybką i skuteczną pomoc. Ponowne wyjaśnienie problemu / sytuacji może być frustrujące dla klienta. Ta funkcja może zapobiec niepotrzebnej frustracji i zamieszaniu.
Dowiedz się więcej o funkcji historii czatów.
Automatyczne wywołanie zwrotne
Bądź gotowy, aby pomagać swoim klientom podczas całej podróży klienta, korzystając z proaktywnych zaproszeń. Ta przydatna funkcja może być przydatna w przypadku witryn internetowych, które mogą mieć wysoki współczynnik odrzuceń. Aktywnie zapraszając klientów do czatu, mogą temu zapobiec, oferując pomoc.
Niezależnie od tego ta funkcja jest po prostu wspaniałym dodatkiem, zapewniającym Twojej firmie przewagę konkurencyjną.
Dowiedz się więcej o funkcji Proaktywnych zaproszeń do czatu.
Odwiedzający online
LiveAgent ma oddzielną sekcję dla odwiedzających online. To są użytkownicy, którzy aktualnie przeglądają Twoją witrynę. Możesz znaleźć takie informacje, jak kraj odwiedzającego, aktualny adres URL, strona odsyłająca i inne. Im więcej masz informacji, tym lepsza obsługa klienta / wsparcie możesz zapewnić.
Dowiedz się więcej o funkcji odwiedzających online.
Zasoby bazy wiedzy
Zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak utworzyć przycisk czatu dla swojej witryny .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj o wszystkich funkcjach czatu na żywo – LiveAgent.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
Masz problemy z zapewnieniem dobrej obsługi podczas COVID?
Zadbaj o doskonałą obsługę klienta podczas epidemii koronawirusa z LiveAgent. Nasze oprogramowanie do pracy zdalnej zapewnia wsparcie 24/7, bez opłat instalacyjnych i wymogu karty kredytowej. Rozpocznij darmowy okres próbny i dowiedz się, jak efektywnie prowadzić firmę w trudnych czasach COVID-19, oferując klientom rekompensaty i zmniejszając straty.
Poznaj funkcję historii czatu w LiveAgent, która usprawnia obsługę klienta poprzez przechowywanie i łatwe przeszukiwanie wcześniejszych rozmów. Dzięki temu unikniesz frustracji klientów i poprawisz efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni i doświadcz lepszych interakcji z klientami już teraz!