Oczekiwania klientów są wyższe niż kiedykolwiek. Chcą szybkich reakcji, pomocnych odpowiedzi i bezproblemowych doświadczeń. W zapewnianiu tego może pomóc ci funkcja chatbota LiveAgent. To twój nowy Agent AI, zintegrowany bezpośrednio z przyciskiem czatu LiveAgent, który umożliwia zarówno rozmowy oparte na sztucznej inteligencji, jak i klasyczną obsługę klienta z ludźmi w tym samym interfejsie.
W tym artykule omówimy wszystko, co musisz wiedzieć o chatbocie LiveAgent, w tym jego kluczowe funkcje, dlaczego wymaga FlowHunt jako dostawcy AI oraz przykłady praktycznych zastosowań. Przekonaj się, jak ta nowa funkcja może zmienić Twoją obsługę klienta.
Czym jest chatbot LiveAgent?
Chatbot LiveAgent to asystent oparty na sztucznej inteligencji, wbudowany bezpośrednio w przycisk czatu LiveAgent. Natychmiast odpowiada na proste pytania klientów, wykorzystując dostępne źródła wiedzy, przekazuje bardziej skomplikowane zapytania Twojemu zespołowi i pomaga w generowaniu leadów.
Nie wszystkie chatboty mają takie same możliwości. Podczas gdy podstawowe chatboty obsługują jedynie odpowiedzi na często zadawane pytania, chatboty AI od LiveAgent wykorzystują autonomicznych agentów AI, którzy są w stanie rozumować, podejmować samodzielne decyzje i wykonywać zadania.
Agenci AI potrafią zrozumieć intencje człowieka i prawidłowo decydować, kiedy przekazać zapytania do twojego zespołu. Co więcej, mogą proaktywnie pozyskiwać leady i wysyłać powiadomienia na twój e-mail. Agenci AI mogą pochwalić się też głębszym zrozumieniem języka ludzi, z łatwością interpretując skomplikowane, wieloetapowe zapytania i dopasowując je do właściwych źródeł wiedzy.
Dzięki funkcjonalności chatbota możesz znacznie skrócić czas odpowiedzi, obsługiwać więcej zapytań jednocześnie i zmniejszyć obciążenie pracowników, zachowując przy tym osobisty charakter komunikacji. Niezależnie od tego, czy prezentujesz klientowi swój produkt, czy filtrujesz proste pytania, zanim dotrą do twoich agentów, ten chatbot dostosowuje się do preferowanego języka użytkownika i współpracuje z twoim zespołem bezpośrednio w tym samym przycisku czatu.
Jak działa chatbot LiveAgent?
Aby uruchomić chatbota, musisz zintegrować LiveAgent z dostawcą chatbotów AI. Funkcjonalność chatbota obecnie oferuje wyłącznie przez FlowHunt. Firma Quality Unit tworzy zarówno LiveAgent, jak i FlowHunt. Dzięki temu możemy zapewnić bezpieczeństwo twoich danych, a także oferować priorytetową obsługę klienta użytkownikom LiveAgent.
Traktując funkcjonalność chatbota jako integrację, dajemy ci większą elastyczność i kontrolę. Możesz tworzyć wiele chatbotów dostosowanych do różnych potrzeb, czy to do obsługi klienta, sprzedaży, generowania leadów, czy nawet do wewnętrznego wsparcia.
Tym, co wyróżnia FlowHunt jako dostawcę AI, jest fakt, że nie ogranicza cię do jednego własnościowego modelu AI. Chociaż domyślny jest najnowszy model ChatGPT, FlowHunt obsługuje ponad 15 innych popularnych modeli AI, jest multimodalny i pozwala nawet na wprowadzenie własnego modelu LLM. Ponadto, dzięki zaawansowanym opcjom tworzenia podpowiedzi i automatycznemu rozpoznawaniu ponad 100 języków zapewnia płynne, zlokalizowane interakcje dostosowane do twojego biznesu.
Koszt chatbota LiveAgent
LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za tę integrację. Korzystanie z chatbota jest rozliczane osobno zgodnie z modelem cenowym opartym na punktach FlowHunt.
Twoje miesięczne wydatki na chatboty są zależne od kilku czynników, począwszy od liczby źródeł wiedzy i wybranego modelu AI, aż po średni poziom złożoności zapytań użytkowników. Ten kompletny przewodnik zawiera jasny wzór na obliczenie ceny twojego chatbota AI.
Jak skonfigurować chatbota w LiveAgent?
Skonfigurowanie chatbota LiveAgent to prosty proces, który wymaga wykonania trzech działań po stronie FlowHunt oraz trzech kroków w samym LiveAgent. Jeśli nie masz jeszcze konta we FlowHunt, możesz szybko się zarejestrować, klikając tutaj: rejestracja we FlowHunt.
3 działania po stronie dostawcy AI (FlowHunt)
Utwórz przepływ czatu: Wybierz spośród gotowych szablonów lub stwórz własny.
Połącz źródła wiedzy: Połącz lub prześlij swoją wiedzę, taką jak strona internetowa, dokumenty, często zadawane pytania, a nawet filmy i zdjęcia.
Utwórz klucz API: Integracja odbywa się za pośrednictwem API.
3 działania po stronie LiveAgent
Połącz dostawcę AI: Użyj klucza API, aby połączyć swoje konta.
Utwórz chatbota: Wybierz przepływ i dostosuj zachowanie chatbota.
Zastosuj chatbota do widżetu czatu: Połącz chatbota z wybranym przyciskiem czatu.
Postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, aby uzyskać bardziej szczegółowe instrukcje!
Jak korzystać z chatbota: przykłady zastosowań i przypadki użycia
Dzięki kreatorowi chatbotów FlowHunt możesz łatwo tworzyć i odkrywać sposoby na poprawę obsługi klienta oraz procesów wewnętrznych. Możesz wybrać gotowego chatbota LiveAgent z biblioteki lub stworzyć własnego za pomocą kreatora. Nasz zespół z chęcią pomoże ci na każdym etapie. Oto szybki przegląd najważniejszych funkcji obsługi klienta.
Współpraca z twoim zespołem
Dzięki Agentom AI chatbot LiveAgent można skonfigurować tak, aby rozpoznawał, kiedy należy przekazać bardziej złożone zapytania do twojego zespołu. Możesz ustawić minimalną liczbę wymaganych odpowiedzi, zanim agent AI udostępnieni przycisk czatu z człowiekiem, lub pozwolić agentowi AI automatycznie zdecydować, kiedy przekazać czat.
Jeśli agent AI zdecyduje, że potrzebna jest pomoc człowieka, zainicjuje przekierowanie bez konieczności proszenia przez użytkownika.
Aby ręcznie wywołać przekazanie, klient musi kliknąć przycisk przekazania na górnym pasku okna czatu. Przycisk staje się dostępny, gdy osiągnięta zostanie minimalna liczba odpowiedzi lub jeśli użytkownik wyraźnie poprosi o przekierowanie.
Kiedy nadejdzie czas na przekazanie, chatbot poprosi użytkowników o użycie przycisku:

Automatyczne odpowiadanie na często zadawane pytania
Czy są pytania, na które AI absolutnie powinno znać odpowiedź? Możesz zapewnić spójność odpowiedzi, po prostu konfigurując często zadawane pytania we FlowHunt. Funkcja pytań i odpowiedzi pozwala zdefiniować stałe odpowiedzi na pytania, co gwarantuje, że za każdym razem, gdy pojawi się podobne zapytanie, chatbot zapewni taką samą, dokładnie zdefiniowaną odpowiedź.

Generowanie leadów
Kolejnym przydatnym komponentem FlowHunt jest narzędzie do wysyłania powiadomień e-mail. Po dodaniu go do twojego przepływu chatbot zacznie prosić odwiedzających o pozostawienie danych kontaktowych w określonych sytuacjach. Następnie natychmiast wyśle podsumowanie rozmowy na twój e-mail, dzięki czemu nigdy nie przegapisz potencjalnego klienta.

Źródła wiedzy
Wszystkie odpowiedzi chatbota opierają się na źródłach wiedzy i często zadawanych pytaniach, które zostały skonfigurowane. Dostarczając chatbotowi wystarczającą ilość odpowiedniej wiedzy, możesz zminimalizować halucynacje AI i zwiększyć skuteczność jego rozwiązań.
Zapytaliśmy naszego chatbota o ogólne informacje dotyczące jednej z funkcji LiveAgent. Dzięki jego znajomości naszej strony internetowej chatbot może z łatwością odpowiadać na pytania, udzielać wskazówek dotyczących konfiguracji oraz wskazać dodatkowe materiały pomocnicze.

Obsługa w wielu językach
Chatbot LiveAgent może automatycznie rozpoznawać język preferowany przez użytkownika i bez trudu w nim odpowiadać. W zależności od wybranego modelu AI mogą występować pewne ograniczenia w przypadku mniej powszechnie używanych języków.

Wniosek
Dzięki chatbotowi LiveAgent otrzymujesz wszystko, co najlepsze w automatyzacji AI i klasycznej obsłudze klienta w jednym sprawnym interfejsie. Niezależnie od tego, czy chcesz skrócić czas rozwiązywania problemów, zmniejszyć ilość pracy agentów, czy pozyskiwać leady, chatbot oparty na sztucznej inteligencji od LiveAgent daje ci pełną kontrolę nad tym, jak twój chatbot wchodzi w interakcje z klientami. Zacznij już dziś i przekonaj się sam — zarejestruj się na bezpłatny, 30-dniowy okres próbny!
AI and human support in perfect sync
Deliver instant, AI-powered answers and get smooth human handoffs —all in one chat button. Get started today!