Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) zajmuje się informacjami i danymi o klientach i konsumentach. Są one następnie używane w celu zapewnienia lepszej pomocy, lepszego wsparcia i lepszej obsługi , gdy jest to potrzebne.
Zarządzanie relacjami z klientami jest kluczową częścią każdej odnoszącej sukcesy firmy, szczególnie w dzisiejszym świecie, w którym konkurencji wciąż przybywa i rośnie każdego dnia. Firmy na całym świecie zaczęły używać oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami, aby lepiej rozwiązywać problemy z przepływem pracy i zapewnić lepszą obsługę swoim klientom.
Dlatego LiveAgent jest nie tylko prostym oprogramowaniem do obsługi klienta, ale także doskonałym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami.
Dzięki LiveAgent możesz przechowywać, organizować i łatwo uzyskiwać dostęp do wszelkich informacji, zapisów lub fragmentów danych związanych z Twoimi klientami. Niezależnie od tego, czy są to kontakty , zamówienia, zainteresowania, osobiste upodobania i niechęci, możesz dotrzeć do tych informacji a> kiedy tylko potrzebujesz. Może dodatkowo pomóc w śledzeniu potencjalnych klientów, umów, zarządzaniu zasobami i zasobami, a także pomaga zapewnić najlepszą obsługę klienta za pomocą najlepszych narzędzi.
Możesz dodatkowo zwiększyć możliwości CRM LiveAgent dzięki integracji, takim jak PipeDrive, SharpSpring lub Highrise aby uzyskać bardziej zaawansowane zarządzanie relacjami z klientami.
Zwiększ sprzedaż i zaangażowanie klientów w swoim sklepie internetowym dzięki LiveAgent. Oferujemy potężny widżet czatu na żywo, bazy wiedzy z edytorem WYSIWYG, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i wbudowane centrum telefoniczne. Wypróbuj nasze rozwiązania dla eCommerce za darmo i zobacz, jak możemy pomóc Ci przenieść obsługę klienta na wyższy poziom.