Czym jest czat w czasie rzeczywistym?
Czat na żywo to narzędzie do natychmiastowej komunikacji z odwiedzającymi Twoją stronę internetową. Taki czat w czasie rzeczywistym może dostarczyć wygodnych odpowiedzi, których oczekują klienci, jednocześnie przynosząc biznesowe korzyści pracownikom i dochodom firmy. Czat z klientem na żywo buduje zaufanie i poprawia ogólne doświadczenie klientów.
Czy wiesz, że: „63% klientów chętniej wróci na stronę, która zapewnia wsparcie poprzez czat na żywo?”
Dodanie “czynnika ludzkiego” podczas rozmowy na czacie z klientami może przynieść wiele korzyści biznesowych.
Korzyści biznesowe czatu na żywo:
- Opłacalne rozwiązanie
- Wygoda w czasie rzeczywistym dla odwiedzających
- Zwiększenie satysfakcji klienta
- Przewaga konkurencyjna
- Wzrost konwersji o średnio 23%
- Lepsze doświadczenie klienta (CX):
- Mniejsze wydatki na obsługę telegoniczną
- Przyjazne dla użytkowników
Funkcje czatu na żywo w czasie rzeczywistym LiveAgent:
Zaproś agenta do czatu
Podczas aktywnej sesji czatu z gościem możesz zaprosić do pomocy członka zespołu. Na przykład, jeżeli w przypadku danego problemu nie masz pewności, jak go dokładnie rozwiązać, do czatu możesz zaprosić tylu agentów, ilu potrzebujesz. Zaproszeni agenci mogą bezpośrednio wysyłać wiadomości na czacie lub pisać notatki widoczne tylko dla innego agenta.
Rozmawiaj jednocześnie z wieloma klientami
Łatwo przełączaj się między zakładkami w narzędziu do obsługi klienta i efektywnie odpowiadaj na zapytania klientów.
Mobilny czat na żywo
Kolejną wspaniałą cechą czatu online LiveAgent jest to, że możesz łatwo zapewnić wsparcie na czacie na żywo w podróży. LiveAgent oferuje aplikację mobilną do czatu na żywo na Androida i iOS. Zapewniaj dostępność, aby rozmawiać za pośrednictwem telefonu komórkowego LiveAgent i zyskać przewagę nad konkurentami.
Notatki na czacie
Możesz łatwo dodać notatkę do swojego czatu (notatka jest widoczna wyłącznie dla Ciebie i innych agentów).
Przeciągnij i upuść pliki do czatu
Pozwól klientom łatwo przesyłać pliki podczas rozmowy z agentami pomocy technicznej i spraw, by cały proces był łatwy i szybki.
Opinia na czacie
Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając swoim klientom oceniać odpowiedzi otrzymane od Twoich pracowników. Nagradzaj swoich najlepszych agentów i wspieraj tych, którzy obecnie nie osiągają satysfakcjonujących wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i podejmij odpowiednie działania.
Automatyczne zaproszenia do czatu na żywo
Zaangażuj odwiedzających stronę, zapraszając ich do czatu w czasie rzeczywistym ze swoimi agentami. Skonfiguruj zaproszenia do czatu dla niestandardowych adresów URL w swojej witrynie (np. na podstronie z cennikiem).
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj o proaktywnych zaproszeniach do czatu
Łatwa integracja
Nasz prosty system ułatwia tworzenie niestandardowych przycisków czatu, które można łatwo zintegrować ze stroną. Wystarczy skopiować i wkleić niewielki kod HTML.
Predefiniowane przyciski czatu na żywo
LiveAgent zapewnia różne, gotowe i konfigurowalne przyciski czatu na żywo. Nie udało Cię znaleźć odpowiedniego stylu przycisku czatu online? Nie martw się, możesz utworzyć własny, przesyłając grafikę lub pisząc kod HTML.
Sprawdź wszystkie konfigurowalne przyciski LiveAgent – galeria przycisków czatu na żywo.
Wypróbuj bezpłatną wersję próbną czatu na żywo LiveAgent
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę czatu na żywo dzięki 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej!
Opcje projektowania i ustawień czatu na żywo:
Wygląd okna czatu na żywo
Możesz wybrać predefiniowane okno czatu z 4 opcji stylu:
- Klasyczny czat
- Kwadratowy czat
- Musho czat
- Czat bąbelkowy
Określ rozmiar, położenie i kolor okna czatu.
Możliwe zmiany w wyglądzie okna:
- Tytuł
- Wiadomosć powitalna
- Pozycja
- Włącz okna pop-up
- Rozmiar
- Kolor ramki
- Kolor przycisku
- Kolor statusu
- Kolor wiadomości agenta
- Kolor wiadomości gościa
Ponadto możesz również zdefiniować swój niestandardowy kod CSS, aby dostosować wygląd każdego okna kontaktu.
Ustawienia czatu i przekierowania
Aby zapewnić szybką i dokładną komunikację, LiveAgent przypisuje czaty agentom, którzy wcześniej komunikowali się już z danymi klientami na czacie.
Oprócz losowego przydziału, dostępne są również 3 inne opcje zaawansowanego przekierowania czatu.
Losowy przydział
Nowe czaty będą przydzielane losowo jednemu z agentów dostępnych na czacie. Takie działanie pomaga przypisać taką samą liczbę czatów każdemu agentowi.
Średnie wykorzystanie
Nowe czaty zostaną przypisane do agenta z najmniejszą liczbą aktywnych czatów, aby zachować takie samo wykorzystanie wszystkich dostępnych agentów. Ta strategia pomaga w dystrybucji zbalansowanej liczby jednoczesnych czatów między wszystkimi dostępnymi agentami.
Maksymalne wykorzystanie
Nowe czaty zostaną przypisane agentowi z największą liczbą aktywnych czatów, aby maksymalnie zagospodarować jego wykorzystanie. Jeśli agent nie będzie miał wolnych miejsc na nowy czat, to żądanie zostanie skierowane do następnego dostępnego agenta. Ta strategia pomaga zmaksymalizować obciążenie rozmówców z agentami i pozwolić innym agentom pracować nad zgłoszeniami offline.
Funkcja Ring-to-all
Nowe prośby o czat spowodują wysłanie powiadomienia wszystkich agentów dostępnych na czacie, dopóki jeden z nich nie odbierze prośby.
Ile kosztuje wdrożenie czatu na żywo na mojej stronie?
LiveAgent oferuje kilka planów do wyboru. Jeśli nie masz pewności, który z nich jest dla Ciebie odpowiedni, mamy dla Ciebie 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Koszty czatu na żywo mogą się różnić w zależności od liczby agentów w Twojej firmie. LiveAgent to złożone rozwiązanie, dlatego obejmuje więcej funkcji niż czat na żywo. Poznaj cennik pakietów czatu na żywo LiveAgent tutaj.
Koszty czatu na żywo są pokazane poniżej:
Zasoby bazy wiedzy:
Czy chcesz wdrożyć obsługę czatu na żywo w swojej witrynie?
Oto przewodnik krok po kroku, jak zintegrować przycisk czatu na żywo ze swoją stroną.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Wypróbuj bezpłatną wersję próbną czatu na żywo LiveAgent
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę czatu na żywo dzięki 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej!
Poznaj darmowy czat internetowy z LiveAgent! Oferujący najszybszy widżet czatu, integracje z popularnymi platformami jak WhatsApp, Shopify czy Slack, oraz zaawansowane funkcje help desk i call center. Popraw swoją obsługę klienta dzięki wielokanałowemu wsparciu i bezpłatnym szablonom e-maili. Rozpocznij darmowy okres próbny i dołącz do ponad 40 tysięcy firm na całym świecie!
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.