Dział reprezentuje określony dział organizacji posortowany według produktu lub usługi, dziedziny wiedzy, fizycznej lokalizacji lub odpowiedzialności .
Dystrybucja zgłoszeń i przydzielanie wsparcia agentów do działów. Zdefiniuj filtry i przenieś Reguły , aby Twoje zgłoszenia zawsze trafiały we właściwe ręce. Określ różne podpisy, zasady odbierania telefonu i czatu dla różnych działów. Natychmiast zobacz, ile nowych, otwartych i rozwiązanych zgłoszeń jest w Twoich oddziałach.
Przykład
Możesz utworzyć dział o nazwie „Sprzedaż” i przypisać do niego odpowiednie zgłoszenia.
Każdy dział będzie miał własny proces wsparcia, dla którego możesz określić agentów, skonfigurować adresy e-mail wsparcia, śledzić zgłoszenia pomocy technicznej, ustawić reguły przepływu pracy, zdefiniować umowy dotyczące poziomu usług a> i godziny pracy .
Działy pozwalają Ci na:
- Ograniczenie dostępu do zgłoszenia dla agentów należących do tego samego działu co zgłoszenie
- Dostosowanie szablonów komunikacji e-mail dla poszczególnych działów
- Skonfigurowanie dostępności usług połączeń głosowych i czatu dla każdego działu
Obsługujesz wszystko sam?
Nie musisz korzystać z działów, jeśli prowadzisz jednoosobową firmę lub bardzo małą organizację. W takim przypadku wszystkie zgłoszenia są dystrybuowane i obsługiwane przez wszystkich, niezależnie od ich rodzaju.
Zalety działów:
- Dystrybucja pracy, autorytetu i odpowiedzialności
- Grupuj zespoły specjalistów razem
- Zwiększ efektywność i jakość obsługi zgłoszeń
- Zmniejsz czas odpowiedzi na zgłoszenie i czas rozwiązania problemu
Przykłady użycia:
- Funkcja – zasoby ludzkie, IT, księgowość
- Produkt lub usługa – rowery miejskie, szosowe lub Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Klienci – sprzedawcy, partnerzy, VIP
- Geograficzne – USA, Europa, Azja
Raport działu
LiveAgent oferuje raport zgłoszeń, czatów, połączeń, rankingów i nie tylko (zobacz wszystkie opcje poniżej) z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raport działu można wyeksportować do pliku CSV.
Opcje wyświetlania raportu działu (kolumny):
- Tag
- Odpowiedź
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
- Utworzone zgłoszenia
- Rozwiązane zgłoszenia
Raport działu może wizualizować Twoje dane na następujących rodzajach wykresów:
Korzystaj z raportów działu z interfejsem API
Użyj LiveAgent REST API , aby wywołać wartości z raportów działu.
Zasoby bazy wiedzy
Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.