Facebook to popularny bezpłatny serwis społecznościowy, który umożliwia zarejestrowanym użytkownikom tworzenie profili, przesyłanie zdjęć i wideo, wysyłanie wiadomości i utrzymywanie kontaktów z przyjaciółmi, rodziną i współpracownikami.
Odpowiadaj na komentarze na Facebooku
Jak to działa?
LiveAgent umieszcza każdy komentarz, post i wiadomość w skrzynce odbiorczej LiveAgent, a następnie konwertuje je na zgłoszenie. Stamtąd użytkownicy mogą odpowiadać na każde zgłoszenie tak, jakby robili to na Facebooku. Efekt końcowy? Twoi klienci nie zauważą żadnej różnicy poza szybkością odpowiedzi!
Dlaczego ta integracja jest tak ważna?
Integracja LiveAgent z Facebookiem pozwala na:
- System śledzi wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki oraz zapewnia, że odpowiadasz na każdą z nich
- Zwiększa produktywność agentów
- Jest bezpieczniejszy (bardziej niż udostępnianie danych logowania wielu pracownikom odpowiedzialnym za odpowiadanie na wiadomości w mediach społecznościowych)
- Nie będzie wymagać przekazywania roli administratora Facebooka swoim pracownikom
- Eliminuje potrzebę codziennego monitorowania wielu kont i urządzeń
- Poprawia czas odpowiedzi
- Zwiększa satysfakcję klientów
- Może przyczynić się do większej sprzedaży i wyższych przychodów
- Ułatwia obsługę klienta w mediach społecznościowych
- Eliminuje stres
- Monitoruje wiele stron na Facebooku
- Jest opłacalne
Jesteś przekonany, że nie musisz udzielać wsparcia na Facebooku? Pomyśl o tym jeszcze raz!
Jeśli nie używasz Facebooka jako kanału obsługi klienta, to tak jakbyś nie żył w XXI wieku! Od 2021 r. miesięcznie na Facebooku jest prawie 2,8 miliarda aktywnych użytkowników. Co więcej, nowocześni klienci to osoby znające się na technologiach cyfrowych i zapaleni użytkownicy Facebooka, którzy wymagają, aby media społecznościowe były traktowane tak jak każdy inny kanał wsparcia. W rzeczywistości, według badania przeprowadzonego przez Conversocial, 54% klientów preferuje media społecznościowe do obsługi klienta bardziej niż przez telefon lub e-mail.
Jeśli ponad połowa Twoich klientów preferuje media społecznościowe jako kanał obsługi klienta, nie można ich zignorować. Nadszedł czas, aby zaspokoić potrzeby i oczekiwania klientów i przenieść swoją firmę w XXI wiek.
Jak zintegrować Facebook z LiveAgent
Odpowiadaj na wiadomości na Facebooku
- Zaloguj się do LiveAgent
- Kliknij Konfiguracja (ikona koła zębatego na lewym pasku menu)
- Kliknij Facebook i Instagram
- Kliknij Konta
- Kliknij Połącz
- Pojawi się nowe wyskakujące okienko z prośbą o zalogowanie się do konta na Facebooku. Wpisz swoje dane logowania lub, jeśli jesteś już zalogowany, kliknij Kontynuuj jako
- Kiedy pojawi się ta wiadomość: ”LiveAgent chce zarządzać twoimi stronami, publikować jako strony, którymi zarządzasz i uzyskać dostęp do wiadomości twojej strony na Facebooku. ” Zaakceptuj to, naciskając OK
- Wróć do LiveAgent, wybierz strony, które chcesz połączyć, i wybierz uprawnienia, na które chcesz zezwolić. Możesz wybrać jedną z następujących opcji:
- Pobierz posty z tablicy
- Pobierz prywatne wiadomośći
- Wybierz dział , do którego chcesz przekierować przychodzące z Facebooka zgłoszenia
- Kliknij Zapisz
Co możesz zrobić dzięki integracji z Facebookiem?
Aktywując integrację z Facebookiem, możesz wykonać wszystkie te działania bezpośrednio z LiveAgent:
- Odpowiadaj na prywatne / bezpośrednie wiadomości
- Wysyłaj załączniki, linki, emotikony i GIF-y
- Odpowiadaj na komentarze
- Polub komentarze
- Usuń komentarze, usuwając zgłoszenie
- Rozwiąż zgłoszenie, odpowiadając na nie
Oszczędzaj czas i pieniądze
Zapewnij swojemu zespołowi pomocy technicznej odpowiednie narzędzia. Wyeliminuj niekończące się zakłócenia (pingi z prywatnych wiadomości, powiadomień i rozpraszających memów lub wirusowych filmów z kotami) już dziś.
LiveAgent utrzymuje agentów w odpowiednich ramach, poprawia ich produktywność i jednocześnie oszczędza pieniądze. W jaki sposób? Wdrożenie tej funkcji nic Cię nie kosztuje, chyba że oczywiście kupujesz ją jako dodatek do swojego planu Ticket lub Ticket+Chat.
Oprócz tego koszt rozwiązania zgłoszenia w przypadku integracji z mediami społecznościowymi jest niższy niż w przypadku poczty e-mail lub telefonu.
Chcesz, aby Twoje biuro pomocy było zorganizowane w T?
LiveAgent może automatycznie rozwiązywać zgłoszenia na Facebooku, gdy już na nie odpowiesz, dzięki czemu archiwizacja zgłoszeń będzie bułką z masłem. Jeśli klient skontaktuje się z Tobą lub wyśle Ci wiadomość, system ponownie automatycznie otworzy zgłoszenie. Nie ma potrzeby ciągłego monitorowania stanu zgłoszeń, LiveAgent zajmie się wszystkim i powiadomi Cię, gdy będzie potrzebna Twoja odpowiedź.
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych, tak jak to tylko możliwe
LiveAgent eliminuje potrzebę udostępniania poświadczeń logowania do Facebooka swoim pracownikom. Gdy Twoje konto na Facebooku zostanie połączone z LiveAgent, wszyscy Twoi pracownicy mogą odpowiadać na wiadomości i komentarze bez konieczności logowania się do platformy.
To świetne rozwiązanie, ponieważ znacznie zmniejsza ryzyko wycieku i kradzieży danych. Twoi pracownicy nie będą musieli martwić się zapisywaniem haseł, ich utratą lub pozostaniem zalogowanym na Facebooku na publicznych komputerach.
Utrzymuj satysfakcję klientów na jak najwyższym poziomie
LiveAgent łączy się z Twoją twarzą na Facebooku i śledzi wszystkie posty na tablicy, komentarze i prywatne wiadomości, dzięki czemu możesz mieć swoich fanów i hejterów pod kontrolą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wszystkie wzmianki są śledzone i przekształcane w Zgłoszenia , dzięki czemu Agenci z działu obsługi klienta mogą natychmiast zareagować na skargę i ugasić ogień, zanim się rozprzestrzeni. Dzięki LiveAgent masz 100% pewności, że na Facebooku nic się nie zgubi.
Zasoby bazy wiedzy
Potrzebujesz więcej pomocy z tą integracją? Sprawdź ten szczegółowy przewodnik po kontach hostowanych w chmurze lub artykuł dla automatycznej wersji LiveAgent.
Dodatkowe informacje o konfigurowaniu aplikacji Facebook dla samodzielnych kont.
Nadal brakuje niektórych informacji?
Nie wahaj się i skontaktuj się z nami przez e-mail (support@liveagent.com), czat na żywo lub telefon. Chętnie pomożemy i udzielimy wszelkich dodatkowych informacji, których możesz potrzebować.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest integracja z Facebookiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Integracja z pomocą techniczną na Facebooku usprawnia każdy komentarz, post i wiadomość w skrzynce odbiorczej pomocy technicznej, a następnie konwertuje je na zgłoszenie. Stamtąd użytkownicy mogą odpowiadać na każde zgłoszenie tak, jakby robili to na Facebooku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego powinienem zintegrować Facebooka z moim działem pomocy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby poprawić satysfakcję klientów, skrócić czas odpowiedzi i zapewnić, że każda wiadomość i komentarz na Facebooku zostanie przyjęta i udzielona.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak mogę połączyć Facebooka z moim działem pomocy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Każdy help desk ma inny, unikalny zestaw instrukcji dotyczących łączenia go z Facebookiem. W LiveAgent musisz przejść do Konfiguracja, Facebooka i Instagrama, Konta, a następnie kliknąć Połącz. Autoryzuj usługę LiveAgent do pobierania i czytania wiadomości. Gotowe.” } }] }Zintegruj Viber z LiveAgent i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom! Bezproblemowe połączenie zapewnia szybkie, spersonalizowane wsparcie, oszczędzając czas i zasoby Twojej firmy. Odpowiadaj na wiadomości Viber bezpośrednio z pulpitu LiveAgent i zyskaj przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak łatwo to zrobić na naszej stronie!