Firmy to zbiory Twoich Kontaktów . Każdy kontakt można dodać tylko do jednej firmy. Korzystanie z firm jest opcjonalne, ale organizując klientów w firmy, możesz śledzić, o co proszą te firmy.
Chociaż nie musisz dodawać swoich kontaktów do firm, może to być niezwykle pomocne w zarządzaniu przepływem pracy.
Informacje o firmie
- Nazwa firmy
- Zdjęcie profilu fiirmy
- Adresy e-mail
- Numery telefonu
- Grupy kontaktowe
- Strefa czasowa
- Język
- Notatka
- Niestandardowe pola kontaktów
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!