Odpowiadanie klientom osobiście jest oczywiście bardzo cenne, ale nie zawsze jest wygodne. Pisanie w kółko tej samej odpowiedzi do klientów może być czasochłonne i nieefektywne. Dlatego gotowe wiadomości mogą zaoszczędzić trochę czasu i można je wykorzystać do napisania odpowiedzi na pytania, które się nie powtarzają.
Podany przykład: Daisy otrzymuje zgłoszenie od klienta. Mówi o typowym problemie z ich oprogramowaniem. Rozwiązanie tego problemu jest proste. Zamiast pisać odpowiedź, używa gotowej wiadomości informującej klienta, jak rozwiązać problem.
Gotowe wiadomości umożliwiają szybkie odpowiadanie na typowe żądania za pomocą standardowej odpowiedzi. Pozwalają przyspieszyć reakcję dzięki zastosowaniu predefiniowanej sekwencji tekstu.
Czym wiadomości z gotowych wiadomości różnią się od wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi?
- Gotowe wiadomości mogą przechowywać tylko krótką sekwencję tekstu
- Podczas tworzenia wstępnie zdefiniowanej odpowiedzi możesz zdefiniować temat wiadomości e-mail
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!