Co to jest integracja?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Firmy codziennie korzystają z różnych aplikacji i narzędzi. Te narzędzia i aplikacje zostały stworzone, aby wspierać codzienne zadania firmy. O ile są one pomocne, przełączanie się między interfejsami może zająć dużo czasu. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga w pracy obsługi klienta w jednym interfejsie. Jednak mimo że pracownicy otrzymują wszystkie zapytania klientów w jednym oprogramowaniu, nadal muszą korzystać z innych aplikacji. Właśnie dlatego LiveAgent zawiera integracje, a także współpracuje z innymi firmami, aby rozszerzyć możliwości LiveAgent. Dzięki integracji pracownicy klienta mogą pracować z jednym oprogramowaniem i wszystkimi niezbędnymi narzędziami.
Korzyści płynące z integracji:
- Mniejsze wydatki na zasoby – czyli więcej przedstawicieli klientów
- Zautomatyzowane procesy
- Tworzenie lepszej obsługi klienta
- Zadowoleni agenci obsługi klienta
- Wzrost lojalności klientów
- Możliwość udostępniania danych
Jak możesz korzystać z integracji w LiveAgent?
Integracje poprawiają wydajność LiveAgent. Mogą łączyć ze sobą różne narzędzia. Ogólnie wspierają codzienne czynności w pracy.
Po zarejestrowaniu się i zapoznaniu się z przewodnikiem dla początkujących możesz rozpocząć korzystanie z usługi LiveAgent. Integracje LiveAgent można znaleźć w wielu formach. Może to być już zintegrowana funkcja LiveAgent lub może to być prosta aktywacja wtyczki. W większości przypadków integracje LiveAgent są już wbudowane lub można je znaleźć w Konfiguracje – System. Inne integracje są wymienione w integracjach LiveAgent wrazem z przewodnikami instalacji.
Aby dowiedzieć się więcej o konkretnych integracjach, przeczytaj więcej w omówieniu integracji LiveAgent.
Jakie są koszty integracji w LiveAgent?
LiveAgent oferuje 3 subskrypcje. Wszystkie oferują wiele funkcji, niektóre są dodatkowo płatne. Jednak API i integracje są zawarte w każdej subskrypcji bez dodatkowych opłat.
- Small za 9 $ za jednego agenta.
- Medium za 29 $ za jednego agenta.
- Large za 49 $ za jednego agenta.
LiveAgent zapewnia 30-dniowy bezpłatny okres próbny dla każdej subskrypcji. Jeśli po tym czasie nadal nie masz pewności, udostępniamy bezpłatne konto z ograniczeniami.
Jeśli chcesz poznać dodatkowe funkcje zawarte w każdej subskrypcji, przeczytaj Ceny.
Przegląd integracji LiveAgent
Powiadomienia Slack
Slack to dobrze znana platforma, zwykle wykorzystywana w firmach do rozmów wewnętrznych. LiveAgent oferuje integrację powiadomień Slack, aby mieć pewność, że Twoi agenci są zawsze na bieżąco z zapytaniami klientów. LiveAgent umożliwia agentom pracę z jednego interfejsu. Ale ilekroć pracownicy wykonują wiele zadań jednocześnie, mogą łatwo zapomnieć o niektórych zgłoszeniach.
Posiadanie tej integracji może pomóc zapobiegać omijaniu zgłoszeń. Agenci są po prostu powiadamiani i mogą w każdej chwili odpowiedzieć na Slacku. Jeśli masz aplikację Slack na swoim smartfonie, możesz również odpowiadać na zapytania klientów LiveAgent przez telefon. Chociaż jeśli chcesz odebrać zgłoszenia na swoim smartfonie, możesz to zrobić z naszej aplikacji LiveAgent.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj LiveAgent – powiadomienia Slack.
API
Integracja API (Application Programming Interface) pomaga 2 aplikacjom w „komunikowaniu się” między sobą. W ten sposób możesz połączyć swoje narzędzia, programy i nie tylko!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwych działaniach API, przeczytaj LiveAgent – API.
Zapier
Zapier to narzędzie do automatyzacji online, które pomaga łączyć aplikacje. Na przykład do przenoszenia danych w prosty i efektywny czasowo sposób. LiveAgent współpracuje z Zapier. Dlatego jeśli masz już konto Zapier, możesz łatwo zintegrować LiveAgent za jego pośrednictwem. Chcesz przenieść niektóre kontakty na swoją tablicę Trello? Nie ma problemu, po prostu zintegruj się i zacznij używać! Sprawdź integrację , aby poznać wszystkie możliwości.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj LiveAgent – Zapier.
Email marketing
E-mail marketing to kluczowa część wielu biznesów. Może ci pomóc na wiele sposobów. Na przykład: generuj więcej potencjalnych klientów, twórz społeczność i połączenia z klientami i wiele więcej. Dzięki możliwym integracjom marketingu e-mail w LiveAgent możesz pozostawać w kontakcie ze swoimi klientami, oferować im świetne oferty lub po prostu otrzymywać informacje zwrotne dotyczące ulepszeń. Wszystkie te integracje marketingowe można aktywować za pomocą wtyczek w LiveAgent. Oto lista integracji, na której można znaleźć aktualnie dostępne integracje z e-mail marketingiem.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj artykuł LiveAgent – e-mail marketing.
Zarządzanie projektami
Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, jest bardzo przydatne pod wieloma względami. Możesz odpowiadać na zgłoszenia z różnych platform w jednym oprogramowaniu. Zespół LiveAgent chciał zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia, dlatego oferuje integracje do zarządzania rozliczeniami. Pomaganie klientom często bywa trudne. Próbujesz pomóc w efektywny czasowo sposób.
Dlatego na przykład integracja z zarządzaniem rozliczeniami może Ci pomóc. Zwróć klientowi pieniądze, utwórz nowe obciążenia, zobacz płatności klienta i wiele więcej z jednego interfejsu. Wszystkie integracje zarządzania rozliczeniami są dostępne za pośrednictwem wtyczek w LiveAgent. Oto lista integracji, na której można znaleźć aktualnie dostępne integracje do zarządzania rozliczeniami.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj artykuł LiveAgent – zarządzanie rozliczeniami.
eCommerce
Czy Twoja firma sprzedaje / kupuje towary lub usługi? LiveAgent umożliwia integrację niektórych narzędzi dla Twojego sklepu eCommerce. eCommerce codziennie pozyskuje wielu klientów. Dlatego potrzebują skutecznej obsługi klienta. Dzięki integracji eCommerce LiveAgent możesz po prostu zwiększyć rentowność swojej firmy. Na przykład możesz wpływać na decyzje klientów, integrując przycisk czatu na żywo, gdy klienci są w procesie zakupu. Oto Lista integracji, na której można znaleźć obecnie dostępne integracje eCommerce wraz z przewodnikami instalacji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj artykuł LiveAgent – eCommerce.
CRM
CRM to strategia, z której każdy biznes powinien skorzystać. Zapewnia utrzymanie klientów, ich satysfakcję i ogólnie lepsze relacje z klientami. LiveAgent zapewnia doskonałe zarządzanie relacjami z klientami. Możesz łatwo organizować i przechowywać dane o swoich klientach w LiveAgent. Jeśli chcesz zwiększyć możliwości LiveAgent, oferujemy również wiele innych integracji związanych z CRM. Oto Lista integracji, na której można znaleźć obecnie dostępne integracje CRM wraz z przewodnikami instalacji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj artykuł LiveAgent – CRM.
CMS
CMS (system zarządzania treścią) to integracja wspierająca tworzenie treści. LiveAgent zapewnia przyjazny dla użytkownika edytor o nazwie WYSIWYG (What You See Is What You Get). Tak, to takie proste! Każdy w Twojej firmie będzie mógł wykorzystać ten edytor do tworzenia treści. LiveAgent zapewnia również szeroką gamę szablonów wiadomości e-mail, dzięki czemu możesz pozostać w kontakcie z klientami. Co więcej, możesz rozszerzyć LiveAgent CMS, dodając przyciski czatu na żywo w dowolnym obsługującym systemie CMS. Oto Lista integracji, na której można znaleźć obecnie dostępne integracje CMS wraz z przewodnikami instalacji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj LiveAgent CMS.
Zarządzanie projektami
Każda firma ma swoje cele, ale bez odpowiedniego zarządzania projektami może to być utrudnione przez chaotyczne działania. Dlatego odpowiednie zarządzanie projektami może stworzyć przejrzystą strukturę pracy dla pracowników. To prowadzi ich do skutecznego osiągania wyznaczonych celów biznesowych. LiveAgent zapewnia tę integrację, aby pomóc w strukturalnym osiągnięciu tych celów. Oto Lista integracji, na której można znaleźć obecnie dostępne integracje zarządzania projektami wraz z przewodnikami instalacji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj artykuł LiveAgent – zarządzanie projektami.
Narzędzia do współpracy
Narzędzia do współpracy są niezbędne w każdej firmie. Dzięki tym narzędziom Twój zespół może skuteczniej komunikować się bez żadnych niezbędnych przerw w ciągu dnia. Posiadanie takiego narzędzia może stworzyć efektywne środowisko, które pomoże Twoim pracownikom pozostać w kontakcie, ale jednocześnie nie zakłóci ich pracy. Dlatego połączenie LiveAgent z takimi narzędziami sprawia, że przepływ pracy Twoich pracowników jest jednocześnie efektywny i wydajny, a jednocześnie pozostaje na bieżąco ze wszystkimi udostępnionymi aktualizacjami / wiadomościami / zadaniami. Oto Lista integracji, na której można znaleźć obecnie dostępne integracje narzędzi do współpracy wraz z przewodnikami instalacji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej funkcji, przeczytaj artykuł LiveAgent – narzędzia do współpracy.
Wtyczki migracyjne
Jeśli nie masz pewności, czy przejść na LiveAgent z innego oprogramowania dla centrum pomocy ze względu na wszystkie zebrane tam dane. Nie martw się, LiveAgent stworzył wtyczki migracyjne specjalnie do przesyłania danych. Wtyczki migracyjne pomagają przenieść wszystkie ważne dane z poprzedniego oprogramowania do obsługi klienta do LiveAgent. Wszystkie wtyczki migracyjne są dostępne w LiveAgent. Oto Lista integracji, na której można znaleźć aktualnie dostępne integracje wtyczek do migracji.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jakie dane możesz przesyłać, przeczytaj artykuł LiveAgent – wtyczki do migracji.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Wypróbuj LiveAgent za darmo przez 14 lub 30 dni bez karty kredytowej! Wybierz plan dopasowany do Twojego biznesu, zaczynając od 9$/miesiąc. Oferujemy zaawansowane funkcje, takie jak czat na żywo, obsługa call center, oraz dedykowane wsparcie klienta. Bez umów, bez opłat za instalację, możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Sprawdź nasze plany i zacznij ulepszać obsługę klienta już dziś!
Zwiększ sprzedaż i zaangażowanie klientów w swoim sklepie internetowym dzięki LiveAgent. Oferujemy potężny widżet czatu na żywo, bazy wiedzy z edytorem WYSIWYG, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i wbudowane centrum telefoniczne. Wypróbuj nasze rozwiązania dla eCommerce za darmo i zobacz, jak możemy pomóc Ci przenieść obsługę klienta na wyższy poziom.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!