Wszystkie konta hostowane LiveAgent działają przez bezpieczne połączenie przy użyciu protokołu HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) to bezpieczna wersja protokołu HTTP, za pośrednictwem którego dane są przesyłane między przeglądarką a witryną, z którą masz połączenie.
Oznacza to, że cała komunikacja między Twoją przeglądarką a LiveAgent jest szyfrowana, w tym czat i komunikacja e-mailowa . Nawet gdyby komuś udało się włamać do połączenia, nie byłby w stanie odszyfrować żadnych danych, które są przesyłane między Tobą a LiveAgent.
Jeśli masz samodzielną licencję LiveAgent, istnieje również możliwość przesłania własnego certyfikatu SSL. Certyfikat SSL można kupić w witrynach takich jak Digicert .

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!