IVR (Interactive Voice Response) to dobrze znana funkcja obsługi klienta, która może zdziałać cuda w przypadku pomocy technicznej. Jeśli Twoi agenci czują się przytłoczeni, klienci nie mogą łączyć się przez telefon lub po prostu chcesz, aby wszystko było lepiej zorganizowane, menu IVR mogą załatwić sprawę. Możesz je skonfigurować, dostosować i dowiedzieć się, co jest dla Ciebie najlepsze.
LiveAgent oferuje wszechstronne narzędzie do projektowania IVR online, w którym każdy może zaprojektować własne menu IVR (tak, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia technicznego). Interaktywna odpowiedź głosowa umożliwia kierowanie połączeń w oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej do odpowiednich działów lub agentów. Innymi słowy, umożliwia klientom dzwoniącym bezpośrednie dotarcie do właściwych agentów .

Typowe menu IVR przenosi klienta do oczekiwanego działu , na przykład działu rozliczeń po naciśnięciu przez klienta określonego numeru w telefonie.
Narzędzie kreatora IVR online
Prowadzisz codzienną promocję lub chcesz zamieścić krótkie ogłoszenie w wiadomości powitalnej? Nagrywaj wszystkie pliki audio IVR bezpośrednio w narzędziu do projektowania IVR online.
Narzędzie kreatora IVR online umożliwia projektowanie i zapisywanie menu IVR od podstaw bezpośrednio w LiveAgent, w tym nagrywanie lub przesyłanie własnych plików audio do menu.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!