Czy często doświadczasz nadmiaru zapytań klientów? Twoi klienci często są niezadowoleni z obsługi klienta z powodu czasu oczekiwania?
Zadowolenie klienta nigdy nie było ważniejsze. Zadowoleni klienci mogą stać się lojalnymi klientami, co jest ostatecznym celem. Nawet czynnik, taki jak czas oczekiwania na czat na żywo , może przyczynić się do ogólnej satysfakcji. Jeśli nie zwracasz uwagi, możesz łatwo stracić klientów na rzecz konkurencji.
Około 73% klientów twierdzi, że docenianie ich czasu jest najważniejszą rzeczą, jaką firmy mogą zrobić, aby zapewnić dobrą obsługę klienta.
Spojrzmy prawdzie w oczy. Nikt nie chce czekać w kolejce. Dlatego firma LiveAgent utworzyła funkcję czatu na żywo zwaną maksymalną długością kolejki, aby zwiększyć satysfakcję klientów. Ponadto Twoja firma może łatwo zarządzać zmianami agentów, a także ich codziennym przepływem pracy.
Korzyści biznesowe:
- Oszczędność czasu
- Efektywniejszy workflow
- Większe zadowolenie klientów
- Lepsze doświadczenia klienta (CX)
- Oszczędność pieniędzy
Jak to działa?
Możesz łatwo zdefiniować maksymalny limit kolejki w ustawieniach przycisku czatu na żywo.
Po osiągnięciu limitu kolejki przycisk czatu automatycznie zmienia swoją dostępność na offline lub jest całkowicie ukrywany w Twojej witrynie .
Oczywiście, gdy kolejka wróci do limitu, przycisk czatu na żywo pojawi się ponownie ze statusem online.
Jak wspomnieliśmy, czat na żywo może działać jako przycisk offline , jeśli w kolejce do czatu czeka zbyt wielu gości / klientów. Pomaga to wyeliminować frustrację klienta, gdy kolejka czatu jest długa.
Jeśli skonfigurujesz przycisk czatu offline, odwiedzającym zostanie wyświetlony formularz przed czatem . Dlatego nadal mogą kontaktować się z Tobą, podając swój adres e-mail, co daje Ci możliwość skontaktowania się z nimi później .
Stwarza to odpowiednie oczekiwania i oszczędza czas zarówno firmy, jak i klientów.
Bonusowe wskazówki:
Utwórz wiele przycisków czatu
LiveAgent umożliwia tworzenie przycisków czatu online dla określonych działów, takich jak obsługa klienta i wsparcie serwisowe. Ponadto możesz ustawić przyciski czatu online dla określonych adresów URL. Tworząc je, możesz zdefiniować inną maksymalną długość kolejki dla każdego przycisku. Dlatego tworząc efektywny przepływ pracy, a także zapewniając doskonałą obsługę klienta.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – czat na żywo .
Niech doświadczeni agenci zajmą się trudnymi rozmowami
Aby zaoszczędzić czas i zasoby swojej firmy i klienta, musisz być wydajny. Nie pozwól klientom czekać zbyt długo w kolejce. Najlepiej jest dać niektórym agentom możliwość przenoszenia trudnych rozmów do doświadczonych agentów. Dzięki temu możesz efektywnie przydzielić czas swoim agentom i skrócić czas oczekiwania w kolejce.
Użyj gotowych odpowiedzi
Jeśli zdecydujesz się wypróbować LiveAgent, zdecydowanie skorzystaj z gotowych odpowiedzi, aby poprawić czas oczekiwania w kolejce. Pozwoli to zaoszczędzić Twoim agentom dużo czasu, zwłaszcza w przypadku powtarzających się zapytań. Jednak używaj ich mądrze, nie nadużywaj ich. Spróbuj je spersonalizować. Nikt nie chce rozmawiać z robotem.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – szablony odpowiedzi .
Zasoby bazy wiedzy
Chcesz ustawić czas oczekiwania w LiveAgent?
Oto przewodnik krok po kroku dotyczący ustawiania maksymalnej długości kolejki w LiveAgent.
Gotowy, aby spróbować?
Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu i przetestuj wszystkie dostępne funkcje LiveAgent.