Funkcja scalania zgłoszeń jest przydatna, gdy otrzymałeś wiele lub różne rozmowy na ten sam temat i musisz połączyć je w jedno zgłoszenie.
W przypadku, gdy otrzymałeś wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu i chcesz je połączyć lub musisz w jakiś sposób powiązać różne zgłoszenia, możesz to zrobić za pomocą funkcji scalania.
Funkcja scalania umożliwia scalanie zgłoszeń w celu ułatwienia pracy agenta . Ta funkcja nie tylko łączy tekst, ale także tagi związane ze zgłoszeniem. Po zastosowaniu funkcji scalania oryginalne zgłoszenie zostanie usunięte. Taka czynność jest nieodwracalna, więc upewnij się, że łączysz zgłoszenia tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Automatyczna dystrybucja zgłoszeń
Automatycznie zmieniaj dyżur telefonu i w razie potrzeby ustaw czas wstrzymania dla swoich agentów. Dowiedz się więcej o automatycznej dystrybucji zgłoszeń LiveAgent.
Funkcja załączników w LiveAgent ułatwia dołączanie zdjęć, filmów i dokumentów do zgłoszeń, poprawiając komunikację i efektywność pracy. Idealne do udostępniania zrzutów ekranu i dokumentacji. Obsługuj różne typy plików, przeciągając i upuszczając do zgłoszeń, czatów czy formularzy. Sprawdź, jak to działa i usprawnij obsługę klienta!
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!