Od czasu do czasu każdy musi zrobić sobie przerwę. Możesz to zrobić za pomocą funkcji Pauza podczas przerwy na kawę lub załatwiania spraw osobistych. Podczas pauzy nikt nie będzie Ci przeszkadzał, więc ciesz się spokojną chwilą i wracaj, gdy będziesz gotowy.
LiveAgent oferuje agentom i administratorom opcję przejścia w tryb „Wstrzymaj”. Zwykle służy do wyłączania otrzymywania zgłoszeń , czatów i dzwoni podczas krótkiej nieobecności w biurze (na przykład podczas lunchu lub przerwy na kawę).
Przykład
Gdy agent wychodzi z biura na krótką przerwę (np. na lunch, kawę), klikając Wstrzymaj, konto agenta staje się nieaktywne – na jego wstrzymane konto nie pojawią się żadne zgłoszenia, czaty ani połączenia. Gdy agent wróci, klikając Wznów, jego konto przechodzi w tryb aktywny. Agent nie musi się wylogowywać i logować na swoje konto.
Czas spędzony na przerwie nie liczy się w raporcie pracy agenta jako godziny pracy.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!