Pola kontaktów to pola niestandardowe, które są zwykle używane do zbierania dodatkowych informacji o Twoich Kontaktach lub Firmach . LiveAgent umożliwia tworzenie nieograniczonej liczby niestandardowych pól kontaktowych.
Przykłady
Jeśli chcesz utworzyć nowy kontakt i potrzebujesz przechowywać dodatkowe informacje poza podstawowymi podanymi w formularzu, możesz dodać więcej pól kontaktowych, takich jak adres pocztowy, adres rozliczeniowy itp.
Podczas edycji / tworzenia nowego kontaktu lub firmy możesz dodać więcej informacji do predefiniowanych niestandardowych pól kontaktowych.
Pola kontaktowe pozwalają na:
- Skutecznie korzystaj z niestandardowego filtra i wyszukiwania
- Użyj reguł do zaawansowanej automatyzacji
- Wypełnij wartości niestandardowe za pomocą interfejsu API
Widok pól kontaktowych
Agenci mogą wyświetlać i edytować pola niestandardowe w polu Informacje o zgłoszeniu.
Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Odkryj, jak przyciski połączeń LiveAgent ułatwiają klientom natychmiastowe telefonowanie z Twoją firmą bez wysiłku. Dowiedz się, jak dodać te przyciski do swojej witryny, aby poprawić doświadczenie klienta i zwiększyć satysfakcję. Twórz niestandardowe przyciski i wybieraj spośród gotowych opcji, aby idealnie dopasować je do swoich potrzeb. Sprawdź, jak proste jest wdrożenie tej funkcji i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie!
LiveAgent umożliwia obsługę połączeń na różnorodnych urządzeniach, takich jak zestawy słuchawkowe, przeglądarki, aplikacje mobilne i telefony sprzętowe. Oferuje elastyczność w wyborze urządzeń i darmowy 30-dniowy okres próbny bez konieczności podawania danych karty kredytowej. Sprawdź możliwości LiveAgent i wybierz najlepsze rozwiązanie dla swojego call center.
Odkryj, jak funkcje portalu klienta, takie jak baza wiedzy, forum klientów, opinie i sugestie oraz widżety wyszukiwania, mogą usprawnić samoobsługę w Twojej firmie. Zadbaj o łatwość obsługi, bezpieczeństwo i wsparcie klienta. Wypróbuj bezpłatną wersję próbną LiveAgent i zobacz, jak efektywnie zarządzać obsługą klienta online.