Funkcja połączeń wewnętrznych zapewnia możliwość przełączania czatu wewnętrznego na znacznie wygodniejszy sposób komunikowania się ze współpracownikami, czat głosowy. Funkcja wbudowana bezpośrednio w LiveAgent wraz z resztą call center pozwala szybko rozwiązać wszelkie problemy, z którymi możesz się spotkać lub uzyskać właściwą odpowiedź w bardzo krótkim czasie. Tworzenie połączenia wewnętrznego jest bardzo łatwym zadaniem.
Wystarczy kliknąć przycisk plus w górnym rogu i wybrać z listy opcji „Nowe połączenie wewnętrzne”.
Otworzy się nowa część LiveAgent, w której możesz wybrać osobę, z którą chcesz porozmawiać. Kliknięcie przycisku połączenia spowoduje natychmiastowe otwarcie nowego zgłoszenia z własnym identyfikatorem i interfejsem podobnym do pozostałej części LiveAgent.
Podobnie jak w przypadku czatu wewnętrznego, masz możliwość wstawienia notatki zawierającej identyfikator zgłoszenia (który można kliknąć i przekieruje do tego zgłoszenia).
Jeśli potrzebujesz pomocy z konkretnym zgłoszeniem lub prośbą klienta, możesz również zainicjować połączenie wewnętrzne bezpośrednio z interfejsu tego zgłoszenia. Kliknięcie na 3 kropki spowoduje wyświetlenie listy dostępnych opcji, których częścią jest połączenie wewnętrzne. Proces rozpoczynania połączenia jest taki sam, jak w przypadku poprzedniej metody. Wybierz preferowanego współpracownika i naciśnij przycisk połączenia.
Odkryj, jak przyciski połączeń LiveAgent ułatwiają klientom natychmiastowe telefonowanie z Twoją firmą bez wysiłku. Dowiedz się, jak dodać te przyciski do swojej witryny, aby poprawić doświadczenie klienta i zwiększyć satysfakcję. Twórz niestandardowe przyciski i wybieraj spośród gotowych opcji, aby idealnie dopasować je do swoich potrzeb. Sprawdź, jak proste jest wdrożenie tej funkcji i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie!
Funkcja załączników w LiveAgent ułatwia dołączanie zdjęć, filmów i dokumentów do zgłoszeń, poprawiając komunikację i efektywność pracy. Idealne do udostępniania zrzutów ekranu i dokumentacji. Obsługuj różne typy plików, przeciągając i upuszczając do zgłoszeń, czatów czy formularzy. Sprawdź, jak to działa i usprawnij obsługę klienta!
LiveAgent umożliwia obsługę połączeń na różnorodnych urządzeniach, takich jak zestawy słuchawkowe, przeglądarki, aplikacje mobilne i telefony sprzętowe. Oferuje elastyczność w wyborze urządzeń i darmowy 30-dniowy okres próbny bez konieczności podawania danych karty kredytowej. Sprawdź możliwości LiveAgent i wybierz najlepsze rozwiązanie dla swojego call center.