Omówienie czatów to jedna z wielu wspaniałych funkcji LiveAgent. Dostarcza ważnych informacji o osobach odwiedzających Twoją witrynę, a jednocześnie umożliwia podjęcie działań.
Na przykład możesz wyświetlić kraj odwiedzającego, adres URL, który w danej chwili przegląda, a także ile czasu tam spędził. Następnie możesz aktywnie zaprosić ich go czatu.
Jakie informacje można zobaczyć w przeglądzie czatów?
Odwiedzający online
Odwiedzający online reprezentują liczbę odwiedzających, którzy obecnie przeglądają Twoją witrynę. Dzięki tej funkcji możesz łatwo skontaktować się z nimi i poinformować ich, że w razie potrzeby jesteś gotowy, aby im pomóc. Co więcej, możesz specjalnie zmienić swoją wiadomość. Sekcja dla odwiedzających online w LiveAgent zawiera kilka ważnych, ogólnych informacji, które mogą Ci pomóc przed skontaktowaniem się.
Spójrzmy na przykład:
Sarah jest obecnie na stronie z cenami przez jakiś czas i przegląda te same informacje. To świetna okazja, aby skontaktować się z nią i poinformować, że tam jesteś, jeśli potrzebuje dodatkowych informacji. To proaktywne, ale nie denerwujące podejście.
Goście w kolejce
Przegląd czatów pokazuje również liczbę gości oczekujących na rozmowę z agentami obsługi klienta. W rezultacie możesz łatwo sprawdzić, czy Twoja pomoc ma wystarczającą liczbę agentów aby poradzić sobie z liczbą odwiedzających w kolejce.
Rozmowy z gośćmi
Kolejną świetną cechą Przeglądu czatów jest to, że możesz zobaczyć liczbę rozmawiających odwiedzających.
Dostępni agenci
Zobacz, ilu agentów jest dostępnych do czatowania i szybko wykryj, czy jest to wystarczająca liczba pracowników na zmianie. Ta funkcja jest ściśle związana z gośćmi w kolejce. Te dwa elementy mogą dać Twojemu menedżerowi ogólny obraz sytuacji, aby szybko przeanalizować sytuację, a następnie podjąć odpowiednie działania.
Rzeczywista strona internetowa (URL) przeglądana przez użytkownika
Dowiedz się szybko i łatwo, jakie adresy URL przeglądają obecnie Twoi użytkownicy i ile czasu tam spędzili. Im więcej informacji mają agenci, tym lepszą obsługę / wsparcie mogą zapewnić. Na przykład możesz odkryć, że niektóre adresy URL wymagają poprawy, aby zapewnić klientom lepszą obsługę.
Przykład:
Jeśli potencjalny klient / gość przebywa na stronie kasy przez długi czas, proaktywne zaproszenie do czatu może pomóc Twojemu zespołowi sprzedaży zamknąć transakcję. Z drugiej strony, Twój zespół może odkryć powracający problem, z którym klienci mają do czynienia podczas podróży klienta. Możesz przeanalizować te sytuacje, po prostu przechodząc do przeglądu czatów w LiveAgent.
Polecający
Czy chcesz dowiedzieć się, czy użytkownicy pochodzą z witryny odsyłającej? Przegląd czatów może ci to powiedzieć. Na przykład, jeśli masz wielu odwiedzających ze strony odsyłającej, w przypadku której podałeś zniżkę, możesz aktywnie skontaktować się z nimi i zapytać, czy potrzebują więcej informacji na temat oferty.
Kraj odwiedzającego
Dowiedz się, skąd pochodzą Twoi użytkownicy. Im więcej wiesz o swoich klientach / odwiedzających, tym lepsza może być Twoja obsługa klienta.
Mapa zwiedzających
Zobacz odwiedzających online przeglądających witrynę na mapie (czerwony znak) i odwiedzających czatujących z agentami (niebieski znak).
Uwaga: *firma Google zaczęła naliczać opłaty za korzystanie z Maps Embedded API. Dlatego, aby mieć poprawnie wyświetlaną mapę odwiedzających, musisz utworzyć konto rozliczeniowe w Google Maps Platform.
Jakie są funkcje przeglądu czatów?
Zobacz aktualną rozmowę na czacie między agentem a gościem
Aktywnie zaproś gościa do czatu (zaproszenie do czatu zostanie wyświetlone na stronie przeglądanej przez odwiedzającego)
Zaakceptuj i zacznij rozmawiać z gościem czekającym w kolejce
Korzyści biznesowe:
- Efektywność obsługi klienta
- Satysfakcja klientów
- Oszczędność czasu
- Doświadczenie klienta
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 30-days free and be one step ahead of your competition.
Przykład z życia wzięty
Na poniższym obrazku widać 3089 odwiedzających online. Jest kilku agentów rozmawiających z gośćmi. Na przykład agent Dmytro rozmawia jednocześnie z klientem z Francji i Niemiec.
Możemy również zobaczyć, o czym rozmawiają agenci z gośćmi, klikając przycisk oka. Ponadto możemy również kliknąć przycisk ręki, aby zaprosić odwiedzających do rozmowy z Tobą.
Możesz również zobaczyć gościa z Hiszpanii przeglądającego stronę internetową:
„https://support.ladesk.com/”. Pod tymi informacjami znajduje się poprzednia strona internetowa, z której klient uzyskał dostęp do Twojej witryny. W tym przypadku jest to: „https://google.es/”. Jeśli jednak spojrzysz na klienta o imieniu Amelia, zobaczysz, że jeśli nie ma takich informacji. W rezultacie zostanie wyświetlony jako NO REFERRER.
Zasoby bazy wiedzy
Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj Jak utworzyć przycisk czatu na żywo – LiveAgent.
Poznaj funkcję historii czatu w LiveAgent, która usprawnia obsługę klienta poprzez przechowywanie i łatwe przeszukiwanie wcześniejszych rozmów. Dzięki temu unikniesz frustracji klientów i poprawisz efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni i doświadcz lepszych interakcji z klientami już teraz!