Śledzenie czasu umożliwia śledzenie czasu spędzonego przez każdego agenta obsługującego klientów, a tym samym uzyskanie dokładniejszego wglądu w ogólną wydajność pomocy technicznej. Spędzony czas jest automatycznie śledzony dla każdego zgłoszenia, gdy ta funkcja jest włączona. Ponadto możesz zmusić agentów do ręcznego zgłaszania czasu spędzonego i dodawania notatki, jeśli to konieczne.
Czas jest śledzony tylko wtedy, gdy agent jest aktywny na zgłoszeniu (śledzenie czasu zatrzymuje się po 30 sekundach bezczynności).
Raport dotyczący czasu
LiveAgent umożliwia raportowanie czasu spędzonego na wszystkich zgłoszeniach z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według agenta, zgłoszenia, klienta, firmy, daty raportu, daty wystawienia faktury, typu (ręczny, automatyczny). Raport czasowy można wyeksportować do pliku CSV.
Zasoby bazy wiedzy
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!