Umowa SLA (Service-Level-Agreement) to umowa mająca na celu osiągnięcie celów związanych z odpowiadaniem na zgłoszenia przez agentów (przedstawiciele pomocy technicznej), którzy zapewniają pomoc Twoim klientom.
Świadczenie pomocy na podstawie poziomów usług gwarantuje, że świadczysz usługi skwantyfikowane i policzalne. Zapewnia również bardziej przejrzysty widok, gdy pojawiają się problemy.
Raport dziennika
LiveAgent oferuje dziennik wypełnionych i utraconych umów SLA z określonego przedziału czasu i działu. Poszczególne wpisy można sortować według wnioskodawcy, identyfikatora zgłoszenia, godziny rozpoczęcia umowy SLA, działu, agenta, terminu płatności, zamknięcia i pozostałego / zaległego czasu SLA. Dziennik SLA można wyeksportować do pliku CSV.
Integracja LiveAgent ze Slackiem umożliwia natychmiastowe powiadamianie agentów o aktualizacjach, co usprawnia obsługę klienta. Otrzymuj automatyczne powiadomienia o nowych zgłoszeniach i zmianach w zasadach, utrzymując kontakt z zespołem dzięki łatwej konfiguracji. Wypróbuj bezpłatnie i odkryj, jak połączenie tych narzędzi zwiększa efektywność Twojej firmy.
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!