Tagi to po prostu słowa lub wyrażenia, których możesz użyć, aby dodać więcej konotacji do zgłoszeń. Tagi zapewniają nieograniczoną elastyczność zarządzania i dostosowywania przepływu pracy pomocy technicznej.

Przykład
Możesz chcieć oznaczyć wszystkie zapotrzebowania, które są w rzeczywistości zapytaniami sprzedażowymi, tagiem, takim jak „sprzedaż” lub „przedsprzedaż”.
Oto kilka opcji korzystania z tagów:
- Dodaj tagi do zgłoszeń, ręcznie lub automatycznie, i użyj tych tagów do tworzenia niestandardowych przepływów pracy.
- Przeglądaj zgłoszenia według tagów.
- Używaj tagów w regułach biznesowych (Reguły, SLA Reguły, Reguły czasowe) to create custom workflows.
- Twórz widoki i raporty według tagów.
Uwaga :
Możesz dodać wiele tagów do jednego zgłoszenia
Lista możliwych modyfikacji:
Podczas tworzenia tagu możesz go dowolnie modyfikować.
- Nazwa
- Kolor tekstu
- Kolor tła

Dodawanie tagów do zgłoszeń
Możesz oznaczyć wszystkie zgłoszenia, które są w rzeczywistości zapytaniami dotyczącymi sprzedaży, tagiem, takim jak „wyprzedaż” lub „przedsprzedaż”.

Filtrowanie zgłoszeń według tagów
Możesz odfiltrować wszystkie zgłoszenia, które są rzeczywiście pilne, i zapytania przedsprzedażowe za pomocą tagu, takiego jak „pilne” lub „przedsprzedaż”.

Raport tagów
LiveAgent oferuje raport o dodanych tagach do wszystkich zgłoszeń z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raporty dotyczące tagów można eksportować do pliku CSV.
Raport tagów może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:




Opcje wyświetlania raportu tagów (kolumny):
- Tag
- Odpowiedź
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
- Uwagi
- Utworzone zgłoszenia
- Rozwiązane zgłoszenia
Używaj raportów tagów z API
Użyj LiveAgent REST API , aby wywołać wartości z raportów tagów.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!