Czy Twoi klienci wysyłają Ci prywatne informacje, których nie chcesz pokazywać w swoim helpdesku?
LiveAgent może automatycznie wyszukiwać ciąg znaków Wyszukaj w każdej przychodzącej wiadomości i zamienić go na coś innego przed wyświetleniem lub zapisaniem w bazie danych.
Możesz ukryć poufne dane za pomocą losowych znaków lub danych. Głównym powodem stosowania maskowania pola danych jest ochrona danych, które są klasyfikowane jako osobiste dane wrażliwe.
Można go na przykład wykorzystać do uniemożliwienia operatorom helpdesku przeglądania numerów kart kredytowych w systemach bilingowych (zaciemnianie numerów kart kredytowych od 123456789 do 12xxxx789).
Zgodnie ze standardami bezpieczeństwa PCI należy zamaskować poufne dane podczas wyświetlania i uniemożliwić ich odczytanie.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!