W LiveAgent połączenia można obsługiwać na wielu urządzeniach telefonicznych. Każdy agent może wybierać spośród różnych urządzeń, z których ma odpowiadać.
Zobacz możliwe opcje urządzenia poniżej:
Zestaw słuchawkowy
Jeśli jesteś przyzwyczajony do używania tylko klasycznego zestawu słuchawkowego z komputerem, nie ma problemu. Jest w pełni obsługiwany.
Przeglądarka
Nie musisz nawet kupować żadnego specjalnego sprzętu, aby zacząć korzystać z call center. Użyj wbudowanego mikrofonu swojego obecnego komputera.
Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki internetowej.
Aplikacje mobilne
LiveAgent oferuje aplikacje mobilne, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży.
- iOS
- Android
Telefony sprzętowe
Podłącz dowolny telefon sprzętowy do call center LiveAgent. Obsługiwane są wszystkie marki.
Najpopularniejsze marki telefonów komórkowych:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Zasoby bazy wiedzy:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-30 day trial. No credit card required.
Odkryj, jak przyciski połączeń LiveAgent ułatwiają klientom natychmiastowe telefonowanie z Twoją firmą bez wysiłku. Dowiedz się, jak dodać te przyciski do swojej witryny, aby poprawić doświadczenie klienta i zwiększyć satysfakcję. Twórz niestandardowe przyciski i wybieraj spośród gotowych opcji, aby idealnie dopasować je do swoich potrzeb. Sprawdź, jak proste jest wdrożenie tej funkcji i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie!
Funkcja załączników w LiveAgent ułatwia dołączanie zdjęć, filmów i dokumentów do zgłoszeń, poprawiając komunikację i efektywność pracy. Idealne do udostępniania zrzutów ekranu i dokumentacji. Obsługuj różne typy plików, przeciągając i upuszczając do zgłoszeń, czatów czy formularzy. Sprawdź, jak to działa i usprawnij obsługę klienta!