Tagi to po prostu słowa lub wyrażenia, których możesz użyć, aby dodać więcej konotacji do zgłoszeń. Tagi zapewniają nieograniczoną elastyczność zarządzania i dostosowywania przepływu pracy pomocy technicznej.
Przykład
Możesz chcieć oznaczyć wszystkie zapotrzebowania, które są w rzeczywistości zapytaniami sprzedażowymi, tagiem, takim jak „sprzedaż” lub „przedsprzedaż”.
Oto kilka opcji korzystania z tagów:
- Dodaj tagi do zgłoszeń, ręcznie lub automatycznie, i użyj tych tagów do tworzenia niestandardowych przepływów pracy.
- Przeglądaj zgłoszenia według tagów.
- Używaj tagów w regułach biznesowych (Reguły, SLA Reguły, Reguły czasowe) to create custom workflows.
- Twórz widoki i raporty według tagów.
Uwaga :
Możesz dodać wiele tagów do jednego zgłoszenia
Lista możliwych modyfikacji:
Podczas tworzenia tagu możesz go dowolnie modyfikować.
- Nazwa
- Kolor tekstu
- Kolor tła
Dodawanie tagów do zgłoszeń
Możesz oznaczyć wszystkie zgłoszenia, które są w rzeczywistości zapytaniami dotyczącymi sprzedaży, tagiem, takim jak „wyprzedaż” lub „przedsprzedaż”.
Filtrowanie zgłoszeń według tagów
Możesz odfiltrować wszystkie zgłoszenia, które są rzeczywiście pilne, i zapytania przedsprzedażowe za pomocą tagu, takiego jak „pilne” lub „przedsprzedaż”.
Raport tagów
LiveAgent oferuje raport o dodanych tagach do wszystkich zgłoszeń z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raporty dotyczące tagów można eksportować do pliku CSV.
Raport tagów może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:
Opcje wyświetlania raportu tagów (kolumny):
- Tag
- Odpowiedź
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
- Uwagi
- Utworzone zgłoszenia
- Rozwiązane zgłoszenia
Używaj raportów tagów z API
Użyj LiveAgent REST API , aby wywołać wartości z raportów tagów.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Wypróbuj LiveAgent za darmo przez 14 lub 30 dni bez karty kredytowej! Wybierz plan dopasowany do Twojego biznesu, zaczynając od 9$/miesiąc. Oferujemy zaawansowane funkcje, takie jak czat na żywo, obsługa call center, oraz dedykowane wsparcie klienta. Bez umów, bez opłat za instalację, możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Sprawdź nasze plany i zacznij ulepszać obsługę klienta już dziś!
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!