Pomoc telefoniczna jest nadal jednym z najważniejszych sposobów zapewniania klientom szybkiej i skutecznej pomocy. Każdy punkt pomocy powinien mieć taki telefon, chociaż kupowanie telefonów nie zawsze jest wygodne i niedrogie. Telefony programowe rozwiązują ten problem, dzięki czemu Twój dział pomocy technicznej może mieć równe szanse nawet przy niższych finansach czy możliwościach.
LiveAgent oferuje możliwość podłączenia i korzystania z telefonów programowych. Umożliwia to użytkownikom wykonywanie połączeń głosowych przez protokół internetowy (VoIP) z urządzeń komputerowych. Telefony programowe komunikują się z dostawcą wymiany połączeń za pośrednictwem protokołu SIP (trunking SIP).
Połączenia są nadal obsługiwane, nagrywane i śledzone przez sam LiveAgent.
Softphone to opcjonalna aplikacja innej firmy, która współpracuje z centrum telefonicznym LiveAgent. Jeśli już używasz jakiegoś klienta softphone, jest to wielka korzyść.
Klienci softphonów
umożliwiające użytkownikom wykonywanie połączeń VoIP:
Urządzenia z systemem iOS i Android z funkcją SIP
Zasoby bazy wiedzy
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!