Czy chcesz wyświetlić dane konwersji Google Analytics z czatu na żywo?
Cóż, jest to możliwe i łatwe do zrobienia z LiveAgent.
Czat na żywo w LiveAgent ma wiele funkcji. Wbudowane śledzenie czatu umożliwia Twojej firmie śledzenie konwersji z czatu na żywo, co może pomóc w analizie ogólnego wpływu czatu.
Do czego służy osadzone śledzenie czatu?
Służy do śledzenia zdarzeń sesji czatu na żywo w Google Analytics . Dzięki danym możesz ocenić wpływ czatu na żywo na konwersje w Twojej witrynie. Ponadto możesz zobaczyć wpływ swoich agentów na sprzedaż.
Jakie opcje możesz śledzić?
- Rozpoczęcie czatu
- Zakończenie czatu
- Każdą wiadomość agenta
- Każdą wiadomość klienta
Jak działa wbudowane śledzenie czatu?
W LiveAgent możesz po prostu przejść do wtyczek i aktywować śledzenie czatu na żywo. Następnie postępuj zgodnie z prostymi instrukcjami i od razu wyświetl statystyki czatu.
Ale mówiąc konkretnie, zdarzenia generują javascript, który polecenia bezpośrednio na twoją stronę internetową, na której rozpoczął się czat. Wtyczki można użyć do:
- sygnalizowanie zdarzeń czatu do Twojej aplikacji internetowej
- uruchomić określone funkcje javascript
- zmień zawartość swojej strony internetowej na podstawie trwającej sesji czatu
Aby uzyskać szczegółowe informacje, przejdź do integracji Google Analytics – LiveAgent.
Korzyści:
- Przewaga konkurencyjna
- Lepsze zrozumienie rynku / klientów
- Wszystkie dane w jednym miejscu
Uzyskaj dane czatu na żywo w Google Analytics już teraz!
Przeanalizuj wpływ swojego czatu na żywo w Google Analytics. Aktywuj darmową wtyczkę w LiveAgent i od razu rozpocznij śledzenie!
Inne funkcje czatu w LiveAgent:
Historia czatu
Uzyskaj szybki przegląd problemu klienta w historii czatu i zapobiegaj frustracji klientów. Co więcej, możesz szybciej przeanalizować problem i wiedzieć, kto jest odpowiedzialny za każde zgłoszenie.
Maksymalna długość kolejki
Stwórz efektywny przepływ pracy w zakresie obsługi klienta, ustawiając maksymalną długość kolejki na czacie na żywo. W ten sposób Twoja obsługa klienta może efektywnie odpowiadać na zapytania klientów i nie będą one przytłoczone. Zapobiega to również złej obsłudze klienta. Zezwalając na to, czat na żywo będzie wyświetlany tylko dla określonej liczby osób, a reszta otrzyma opcję skontaktowania się za pośrednictwem formularza przed czatem.
Aktualny adres URL odwiedzającego czat na żywo
Zapewnij najlepszą obsługę klienta dzięki aktualnemu adresowi URL funkcji odwiedzającej czat na żywo . Ta funkcja w LiveAgent pokazuje witrynę internetową przeglądaną przez użytkownika w danej chwili. Dzięki temu agenci mają lepszy wgląd w to, czego szukają i czego szukają klienci. Pokazuje również, czy odwiedzający przełączył się na inny adres URL.
Sprawdź wszystkie LiveAgent – funkcje , aby uzyskać więcej informacji.
Zasoby bazy wiedzy:
Gotowy do wdrożenia wtyczki śledzącej czat na żywo?
Dowiedz się więcej o śledzeniu zdarzeń w Google Analytics .
Nie masz przycisku czatu?
Bez obaw, oto artykuł krok po kroku dotyczący tworzenia przycisku czatu w LiveAgent.
Miej zawsze oko na swoich klientów
Uzyskaj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów z LiveAgent i popraw zadowolenie oraz sprzedaż! Śledź wszystkie ruchy klientów w jednym narzędziu, integruj się z różnymi kanałami i korzystaj z zaawansowanych funkcji CRM. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej bez karty kredytowej już dziś!
Poznaj funkcję historii czatu w LiveAgent, która usprawnia obsługę klienta poprzez przechowywanie i łatwe przeszukiwanie wcześniejszych rozmów. Dzięki temu unikniesz frustracji klientów i poprawisz efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni i doświadcz lepszych interakcji z klientami już teraz!
Proaktywne zaproszenia do czatu
Odkryj, jak proaktywne zaproszenia do czatu od LiveAgent mogą zwiększyć ROI i poprawić obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom. Personalizowane, automatyczne zaproszenia do rozmowy na żywo z agentami dostępne są w różnych językach. Zyskaj przewagę dzięki spersonalizowanej obsłudze i zmniejsz liczbę zgłoszeń, poprawiając doświadczenie zakupowe klientów. Wypróbuj teraz za darmo!