Co to jest czat wewnętrzny?
Wewnętrzny czat LiveAgent umożliwia łączenie się ze współpracownikami bez konieczności korzystania z aplikacji innych firm. Czat zespołowy umożliwia wysyłanie wiadomości tekstowych i załączników (obsługiwane są wszystkie popularne typy plików). Ponadto komunikacja jest widoczna tylko dla Ciebie i odbiorcy Twojej wiadomości.
Jak rozpocząć wewnętrzny czat?
Aby rozpocząć, znajdź agenta , z którym chcesz się skontaktować, w sekcji „Agenci online” na pulpicie nawigacyjnym. Kliknij zieloną (online) lub szarą (offline) kropkę i wybierz „Wyślij wiadomość błyskawiczną”. Pamiętaj, że możesz wysyłać wiadomości, nawet gdy Twoi współpracownicy są offline (mogą je przeczytać później).
Alternatywnie możesz rozpocząć komunikację wewnętrzną bezpośrednio ze zgłoszenia lub z trwającego czatu. Proces jest taki sam. Po prostu kliknij zieloną kropkę i wybierz „Wyślij wiadomość błyskawiczną”. Gdy zaczniesz komunikację w ten sposób, czat będzie zawierał numer zgłoszenia, od którego rozpocząłeś rozmowę.
Jakie inne funkcje obsługuje wewnętrzny czat?
Jeśli chcesz poprosić o pomoc, możesz skopiować i wkleić unikalny numer zgłoszenia do wewnętrznego czatu zespołu, który natychmiast utworzy łącze, które można kliknąć. Odbiorca Twojej wiadomości może kliknąć link i zostać natychmiast przekierowany do zgłoszenia.
Ile okien czatu obsługuje wewnętrzny czat?
Wewnętrzne okno czatu obsługuje wiele rozmów jednocześnie. Rozmiar okna można zmienić zgodnie z własnymi preferencjami i umieścić w dowolnym miejscu w interfejsie użytkownika LiveAgent.
Dlaczego warto korzystać z czatu wewnętrznego?
Czaty wewnętrzne są częścią wielu narzędzi do obsługi zgłoszeń, które umożliwiają przedstawicielom obsługi klienta i innym członkom zespołu komunikację i współpracę bezpośrednio z poziomu samego narzędzia. Dzięki wewnętrznemu czatowi pracownicy mogą wymieniać informacje, prosić o pomoc i udostępniać aktualizacje dotyczące problemów klientów, a wszystko to w ramach jednego narzędzia.
Wykorzystując wszystkie możliwości wewnętrznych narzędzi do obsługi zgłoszeń, zespoły wsparcia mogą usprawnić przepływ pracy w komunikacji. Zamiast polegać na innych aplikacjach do czatowania lub wymianie e-maili, czat wewnętrzny zapewnia scentralizowaną platformę do współpracy w czasie rzeczywistym.
Korzyści:
- Oszczędność czasu – brak potrzeby przełączania się między platformami
- Buduje pozytywną kulturę organizacyjną
- Poprawia pracę zespołową
- Lepsza obsługa klienta
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 30-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Inne funkcje czatu na żywo:
Widok pisania w czasie rzeczywistym
Widok pisania w czasie rzeczywistym to w zasadzie podgląd wiadomości na czacie na żywo odwiedzającego. Został stworzony, aby pomóc Twoim agentom w szybszym rozwiązaniu problemu i poprawieniu obsługi klienta.
Wbudowane śledzenie czatu
LiveAgent zapewnia bezpłatną wtyczkę, która umożliwia połączenie ważnych danych z czatu na żywo z Google Analytics. Dzięki temu możesz szybko przeanalizować ogólny wpływ obsługi klienta na czacie na żywo na konwersje.
Przegląd czatów
Uzyskaj przegląd i szybko przeanalizuj aktualną sytuację na czacie na żywo dzięki funkcji przeglądu czatów . Na przykład możesz przeglądać: kraj odwiedzającego, gości w kolejce, czatujących goście, dostępnych agentów i nie tylko.
Chcesz wiedzieć więcej?
Odkryj wszystkie funkcje czatu na żywo – LiveAgent.
Zasoby bazy wiedzy:
Nie masz jeszcze dostosowanego przycisku czatu?
Oto przewodnik krok po kroku, jak utworzyć przycisk czatu w LiveAgent.
Poznaj funkcję historii czatu w LiveAgent, która usprawnia obsługę klienta poprzez przechowywanie i łatwe przeszukiwanie wcześniejszych rozmów. Dzięki temu unikniesz frustracji klientów i poprawisz efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni i doświadcz lepszych interakcji z klientami już teraz!
Proaktywne zaproszenia do czatu
Odkryj, jak proaktywne zaproszenia do czatu od LiveAgent mogą zwiększyć ROI i poprawić obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom. Personalizowane, automatyczne zaproszenia do rozmowy na żywo z agentami dostępne są w różnych językach. Zyskaj przewagę dzięki spersonalizowanej obsłudze i zmniejsz liczbę zgłoszeń, poprawiając doświadczenie zakupowe klientów. Wypróbuj teraz za darmo!