Potrzebujesz pomocy w wielu językach? Skonfiguruj swoje widżety czatu , kontaktu lub opinii w języku używanym przez klientów i Agentów.
Przykład wielojęzycznego wsparcia
Jeśli zapewniasz wsparcie klientom w wielu językach i chcesz skierować komunikację do agentów, którzy mówią w określonym języku, możesz to zrobić, tworząc widżety kontaktów w niestandardowych językach. Następnie można skierować komunikację z tych widżetów do działów, takich jak „angielski”, „niemiecki”, „hiszpański” lub w dowolnym innym obsługiwanym języku.
Konfigurowanie widżetu czatu
Jeśli chcesz skonfigurować języki widżetów czatu, możesz to zrobić w ustawieniach zaawansowanych widżetu.
Zintegruj Viber z LiveAgent i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom! Bezproblemowe połączenie zapewnia szybkie, spersonalizowane wsparcie, oszczędzając czas i zasoby Twojej firmy. Odpowiadaj na wiadomości Viber bezpośrednio z pulpitu LiveAgent i zyskaj przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak łatwo to zrobić na naszej stronie!
Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.