Zapier to jeden z najłatwiejszych sposobów łączenia, integracji lub łączenia dwóch lub więcej aplikacji o różnych funkcjach w jedno wygodne rozwiązanie. Działa bez problemów i może łączyć ze sobą większość aplikacji. Zapier działa obok naszych natywnych integracji dla LiveAgent.
Zapier umożliwia integrację wielu aplikacji, integracji i oprogramowania z LiveAgent w celu zapewnienia bezproblemowej pracy. LiveAgent integruje się z wieloma z nich, aby upewnić się, że każdy znajdzie to, czego potrzebuje, aby usprawnić swoją pracę.
Te integracje mają na celu usprawnienie przepływu pracy i połączenie działu pomocy technicznej z innymi aplikacjami w celu zapewnienia bezproblemowego działania. Oznacza to, że nie musisz przełączać się między różnymi programami. Otrzymujeszc powiadomienia na pulpicie nawigacyjnym i tam śledzisz ważnych aktualizacji.
Przykład: Alicja jest kierownikiem działu pomocy technicznej i chce śledzić postępy swojego zespołu w różnych zadaniach za pomocą narzędzia do współpracy. Musi jednak również skupić się na rozwiązywaniu zgłoszeń, które wciąż się pojawiają. Alice używa LiveAgent do obsługi klienta i ProjectManager.com do tworzenia i zarządzania zadaniami dla swojego zespołu. Alice używa Zapier do połączenia tych dwóch aplikacji, dzięki czemu może śledzić zadania ProjectManager.com na pulpicie nawigacyjnym swojego konta LiveAgent.
Spójrz na listę integracji LiveAgent i znajdź te, które chcesz połączyć.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"