Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Genesys?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Genesys na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

LiveAgent to internetowe rozwiązanie help desk powalające na zapewnianie wyjątkowych doświadczeń klientom. Zabierz swoją obsługę klienta na wyższy poziom z ponad 175 funkcjami i konfigurowalnymi narzędziami help desk takimi jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, funkcje call center oraz baza wiedzy.

LiveAgent oferuje też integracje mediów społecznościowych z Facebookiem, Twitterem Instagramem, aby pomóc Ci lepiej dbać o klientów w mediach społecznościowych.

Popraw zarządzanie relacjami z klientem i zacznij pomagać swoim klientom z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu czatu lub rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny. Bez żadnych zobowiązań i bez podawania danych karty kredytowej.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Genesys kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentGenesys
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak✅Tak
Połączenia wideo✅Tak✅Tak
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak❌Nie
LiveAgent proactive chat invitation

Najszybsze oprogramowanie do czatu

Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej ilości odwiedzających Twojej strony internetowej? Rozmawiaj z klientami szybciej dzięki najszybszemu widżetowi czatu na rynku, który wyświetla wiadomości w jedynie 2,5 sekundy.

Nasz widżet czatu posiada zaawansowane funkcje, dzięki którym jest odpowiednim rozwiązaniem dla każdej firmy. Wykorzystaj proaktywne zaproszenia do czatu lub podgląd pisania w czasie rzeczywistym i pomagaj klientom szybciej.

Użyj monitorowania odwiedzających, aby zbierać informacje takie jak historia klienta, odsyłacz do strony czy geolokalizacja, aby ułatwić przepływ pracy.

Odkryj najszybszy czat na żywo

Jedno oprogramowanie agenta z odpowiednim zestawem narzędzi

Bez odpowiednich narzędzi codzienna praca z klientami może stanowić trudne zadanie. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najprzydatniejszych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?

Jeden połączony obszar roboczy agenta oferuje niezawodny system zgłoszeń, który pozwala na obsługiwanie całej komunikacji z jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Połącz swoje konta e-mail, Facebooka, Twittera, Instagrama, Vibera, WhatsAppa, skonfiguruj call center z opcjami wideo połączeń i utwórz bazę wiedzy pełną przydatnych treści, aby jak najlepiej wykorzystać wielokanałowe możliwości oferowane przez LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Każde potrzebne narzędzie w jednym miejscu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Świetne funkcje nie muszą być drogie

Popraw segmentację klientów z tagami, notatkami oraz grupami kontaktów, jednocześnie zwiększając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom oraz funkcjom grywalizacji.

Wysyłaj zbiorowe e-maile, twórz szablony wiadomości lub zintegruj inne aplikacje, których używasz, żeby dbać o zadowolenie klientów. Weź pod uwagę rozmiar swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie. Nie musisz rujnować swojego budżetu, aby zamieniać odwiedzających w zadowolonych klientów.

Oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być drogie i LiveAgent jest tego dowodem. Śmiało, sprawdź nasze ceny. Wybierz, czy chcesz, by LiveAgent był oprogramowaniem bazy wiedzy z funkcją czatu, kompleksowym call canter, czy prostym systemem obsługi zgłoszeń dla wsparcia klienta poprzez e-mail.

Dołącz do innych firm, które przeszły na LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Czas spróbować czegoś nowego!

Zapoznaj się z LiveAgent i przekonaj się, czy to odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy. Wypróbuj nasz czat na żywo, system zgłoszeń, bazę wiedzy oraz inne funkcje zupełnie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby zacząć 14-dniowy, darmowy okres próbny.

Bez żadnych zobowiązań ani podawania danych karty kredytowej. Obiecujemy!

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Genesys
Zastanawiasz się nad wybraniem Re:amaze dla wparcia klienta w mediach społecznościowych? Przeczytaj naszą recenzję i zobacz, jak poradziło sobie w naszych ogólnych testach.

Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze

Odkryj funkcjonalności Re:amaze - oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych. Integracja z Twitterem, łatwa kategoryzacja zgłoszeń i organizacja komunikacji. Dowiedz się więcej o doświadczeniu użytkownika i planach cenowych. Sprawdź, jak Re:amaze zdobywa ocenę 4.2!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.

Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.

Szukasz alternatywy dla ConnectWise? Odkryj wspaniały system obsługi zgłoszeń LiveAgent, wspierany przez niesamowite funkcje i integracje.

Szukasz alternatywy dla ConnectWise?

Szukasz alternatywy dla ConnectWise? Odkryj wspaniały system obsługi zgłoszeń LiveAgent, wspierany przez niesamowite funkcje i integracje.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x