LiveAgent to internetowe rozwiązanie help desk powalające na zapewnianie wyjątkowych doświadczeń klientom. Zabierz swoją obsługę klienta na wyższy poziom z ponad 175 funkcjami i konfigurowalnymi narzędziami help desk takimi jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, funkcje call center oraz baza wiedzy.
LiveAgent oferuje też integracje mediów społecznościowych z Facebookiem, Twitterem i Instagramem, aby pomóc Ci lepiej dbać o klientów w mediach społecznościowych.
Popraw zarządzanie relacjami z klientem i zacznij pomagać swoim klientom z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu czatu lub rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny. Bez żadnych zobowiązań i bez podawania danych karty kredytowej.
Funkcje | LiveAgent | Genesys |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ✅Tak |
Czat na żywo | ✅Tak | ✅Tak |
Call center | ✅Tak | ✅Tak |
Samoobsługa | ✅Tak | ✅Tak |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ❌Nie | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ✅Tak | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ✅Tak |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ✅Tak |
Połączenia wideo | ✅Tak | ✅Tak |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość witryn | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona ilość przycisków czatu | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ❌Nie |
Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej ilości odwiedzających Twojej strony internetowej? Rozmawiaj z klientami szybciej dzięki najszybszemu widżetowi czatu na rynku, który wyświetla wiadomości w jedynie 2,5 sekundy.
Nasz widżet czatu posiada zaawansowane funkcje, dzięki którym jest odpowiednim rozwiązaniem dla każdej firmy. Wykorzystaj proaktywne zaproszenia do czatu lub podgląd pisania w czasie rzeczywistym i pomagaj klientom szybciej.
Użyj monitorowania odwiedzających, aby zbierać informacje takie jak historia klienta, odsyłacz do strony czy geolokalizacja, aby ułatwić przepływ pracy.
Bez odpowiednich narzędzi codzienna praca z klientami może stanowić trudne zadanie. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najprzydatniejszych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?
Jeden połączony obszar roboczy agenta oferuje niezawodny system zgłoszeń, który pozwala na obsługiwanie całej komunikacji z jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.
Połącz swoje konta e-mail, Facebooka, Twittera, Instagrama, Vibera, WhatsAppa, skonfiguruj call center z opcjami wideo połączeń i utwórz bazę wiedzy pełną przydatnych treści, aby jak najlepiej wykorzystać wielokanałowe możliwości oferowane przez LiveAgent.
Popraw segmentację klientów z tagami, notatkami oraz grupami kontaktów, jednocześnie zwiększając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom oraz funkcjom grywalizacji.
Wysyłaj zbiorowe e-maile, twórz szablony wiadomości lub zintegruj inne aplikacje, których używasz, żeby dbać o zadowolenie klientów. Weź pod uwagę rozmiar swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie. Nie musisz rujnować swojego budżetu, aby zamieniać odwiedzających w zadowolonych klientów.
Oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być drogie i LiveAgent jest tego dowodem. Śmiało, sprawdź nasze ceny. Wybierz, czy chcesz, by LiveAgent był oprogramowaniem bazy wiedzy z funkcją czatu, kompleksowym call canter, czy prostym systemem obsługi zgłoszeń dla wsparcia klienta poprzez e-mail.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Zapoznaj się z LiveAgent i przekonaj się, czy to odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy. Wypróbuj nasz czat na żywo, system zgłoszeń, bazę wiedzy oraz inne funkcje zupełnie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby zacząć 14-dniowy, darmowy okres próbny.
Bez żadnych zobowiązań ani podawania danych karty kredytowej. Obiecujemy!
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze
Odkryj funkcjonalności Re:amaze - oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych. Integracja z Twitterem, łatwa kategoryzacja zgłoszeń i organizacja komunikacji. Dowiedz się więcej o doświadczeniu użytkownika i planach cenowych. Sprawdź, jak Re:amaze zdobywa ocenę 4.2!
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.
Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.
Szukasz alternatywy dla ConnectWise?
Szukasz alternatywy dla ConnectWise? Odkryj wspaniały system obsługi zgłoszeń LiveAgent, wspierany przez niesamowite funkcje i integracje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team